Kirjoittaja Aihe: Suzuki Epicuro 125  (Luettu 3217 kertaa)

Poissa perttikalevi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 69
Suzuki Epicuro 125
« : 14.01.10 - klo:21:53 »
Tietääkö kukaan onko kyseisessä suzukissa olemassa mitään rajoittimia, jos on, onko ne helposti poistettavissa? Poistamaan en tietenkään ala jos se vaikuttaa skootterin kestävyyteen. Tälläinen vanha (61v) 9 lapsenlapsen äijä on suunnitellut kesäksi 2010 rautaperse (1000 mailia 24 h) ajon ajamista. Tässä ajossa ei niin kovasti haittaisi vaikka skootteri kulkisi hieman ripeämmin kuin nyt 110 km/h mittarin näyttämän mukaan, matkalle sattuu moottoritie osuuksia jossa suurempaa nopeutta voisi hyödyntää. Tiedän kyllä ettei skootterin ajaminen paljon suuremmilla nopeuksilla ole kovin mukavaa vaikka on korkea kate (tuulilasi) edessä, mutta siltikin pikkaisen lisää vauhtia piristäisi.

Poissa Coastside

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 18258
Vs: Suzuki Epicuro 125
« Vastaus #1 : 14.01.10 - klo:22:13 »
Saksan bahnilla ajaa sen työpäivän aikana isolla prätkällä. Mitä pienempi, sen pahempi ajaa.
Ihmisen elämä on täynnä muiden valintoja.
Use fat to loose fat  (;

Poissa pugt200

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2596
  • Suzuki GSX600F
Vs: Suzuki Epicuro 125
« Vastaus #2 : 15.01.10 - klo:08:35 »
Voe, voe. Rautahanurin ajaa ihan kevyesti 80 km/h keskinopeudella eli ei tarvitse Suizaa piristää ainakaan tämän reissun takia. Saat enemmän glooriaa kun teet homman vakiolla.

Skoden nopeutta tarkeämpää on kuskin nopeus tauko- ja dokumentointitoimissa, reitin ennakkosuunnittelu ja hanurin kestävyys.

Poissa perttikalevi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 69
Vs: Suzuki Epicuro 125
« Vastaus #3 : 15.01.10 - klo:16:45 »
Kokemusta pitkistä ajoista on, mopolla (50 cc 1,5 hv, pappa tunturi -62) on tullut ajettua Rautaperseajosta mopoiluun sopivaksi muunneltu Pumpuliperä ajo. Pumpuliperäajo on 1000 km 31 h, 1500 km 48 h ja 2000 km 72 h. Kyseiset matkat on ajettava kirjoitetussa järjestyksessä, sekä Rautaperseajosta poiketen yhtäsoittoa siis ei mitään vuorokauden taukoja välillä. Seuraava pitkien mopomatkojen ajotapahtuma on Lahdessa 2011 heinäkuussa jos joku haluaa lähteä kokeilemaan. Tästä lisätietoa saa perttikaler@gmail.com  Joten palataan siihen varsinaiseen kysymykseen, onko ko. skootterissa jonkinlaisia kuristuksia tai muita hälpättimiä jotka poistamalla tai muuten modifioimalla saa kulkua hieman lisättyä?

Poissa kimmol

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 48
Vs: Suzuki Epicuro 125
« Vastaus #4 : 04.03.10 - klo:17:03 »
Epicurossa 11kw. kuristettu pakoputkella. ::)
Moposportista saa tilaamalla pirteämmän putken tai sitten hollannista,
Kummassakin tapauksessa hinta hiemen yli 200€.