Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ajellaan asiallisesti ! ! !

Aloittaja tero1969, 05.04.08 - klo:23:34

« edellinen - seuraava »

tero1969

Nyt kun nuo lumet ja hiekat on saatu tieltä pois niin ajellaan kunnolla eikä kiilata niitä polkupyöräiliöitä ja kaikkia niitä mitkä liikkuu siellä kevät huumassa niin pidetään järkipäässä.Kaikille mukavia ajokilometrejä ja se kypärä päässä eikä penkin alla.  ;D

Partanen

Ja sovitaan samalla, että kovan saunomisen jälkeen ei ajella, edes mopolla!!  ;D
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

xtr50

minunkin puolesta kaikille nautinnollisia ja mukavia ajokilometrejä  ;D
hullulla on halvat huvit!

Samppa

Ja muistetaan myös muuten hyvä ajovarustus sen kypärän lisäksi. Hyvät hanskat ja suojaavat vaatteet olla pitää. T-paita, shortsit, tai minihame ei kuulu 2-pyöräisten ajoasuksi.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Baotian

Viimalta suojautuminen on todella tärkeää, sitä osaa arvostaa sitten vanhempana. Hyvät ajokengät  kuuluvat myös ajovarustukseen. Sitten vaan kaikille turvallisia kilometrejä.  ;D

nelitahti

jahka saan keväthuollon tehtyä,pitää ottaa "kevätpärtsät"  ;D
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

Coastside

Kevääseen kuuluu silmiä hiertävä ja hampaissa narskuva hiekoituspöly ja hiekka. Hieman noita köhäkelejäkin kannattaa kokeilla. Kesä maistuu sitten sitäkin paremmalta. Varotaan tuota hiekkaa risteyksissä. Autoja aina.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

FrozenCorpse

Varokaa myös noita keskenkasvuisia, jotka leikkivät hengellään ajaessaan tien yli päin punaisia ajatellen, että muut kyllä väistävät. Sai yksi tumpelo tän takia tööttiä tänään.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Irkku

Kyllä huomaa tosiaan että kaksipyöräiset ovat saapuneet liikenteeseen taas runsaimmin. Itse asumme ns. vanhan tien varrella joka mutkittelee jokimaisemissa ja viljavilla mailla joten tie on motoristienkin suosiossa ja useinkin tästä pöristelee jopa parinkymmenen  pyörän letkoja. Tie onkin muuten mukava mutta niin himskutin kapea, piennarta ei juurikaan ole valkoisen viivan ojan puoli on vain muutamia senttejä joten se on vaan ajettava siellä autojen kanssa sovussa.

Ehkäpä ensi viikolla haen oman skodeni kotiin jos ilmat sallii, nyt vettä vihmoo ja kura lentää eli ei houkuttele ja sisustaminen ja muu sellainen on vielä niin pahasti kesken että ehtiihän tuota sittem ajaelemaan kun kelitkin paranee.

Turvallisia ja antoisia kilometrejä toivottelen minäkin tälle ajokaudelle!

FrozenCorpse

Toivotaa, että en joudu tänäkää kesänä mihkää onnettomuuteen, vaikka takki onki suojana. Mä oon aika tarkka liikenteessä, jossen vaivu ajatuksiini, jolloin saattaa mm. vilkku vahingossa jädä käyttämättä tai päälle, mutta nuo nyt on pieniä. Mitää pahempaa ei mun syystä oo koskaa käynyt.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

funke



minihame ei kuulu 2-pyöräisten ajoasuksi.
/quote]

Ai ei? Minusta olis erittäin mukavaa, jos vastaan ajelis skoottereita, jonka ajajana ois minihameinen söpö tyttö/nainen. Saatas vaan oma keskittyminen herpaantua :D

Coastside

Eka kerta kun tein hätäjarrutuksen tänä keväänä. Maantiellä ajoin nyppylän yli notkelmaan ja kas: MP oli ohittamassa autojonoa. Minä jarrutin ja väistin seuraten peilistä kun tämä onneton roikkui yhä autojen rinnalla ennen nyppylää.  :o Tiellä jossa on 80 rajoitus... Näytti naiskuskilta uudet vermeet yllä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04