Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Baotian 125T-7 nopeuden nosto

Aloittaja portaali, 22.04.15 - klo:20:50

« edellinen - seuraava »

portaali

Apuja kaipaisin kyseisen menopelin huppunopeuden nostamiseksi, kulkee n 78km/h. Toimii kyllä ihan hyvin, mutta vauhti ei riitä vauhti papparaiselle. Kysynkin miten laitteen saisi kulkemaan rivakammin ja mistä saa tarvittavia osia kotimaasta. Malli BT152QMI


tagatubos

En tunne tuota merkkiä sen tarkemmin, mutta ehkäpä tuolta Siuntiossa olevasta JM-Racingistä voisi saada vinkkiä ja tietoa siitä, millaiset osat ovat esimerkiksi voimansiirrossa vakiona ja sen perusteella sitten hakea sopivampia viritysosia.
Minulle on jäänyt sellainen käsitys näistä piikki skoottereista, etteivät ne välttämättä juuri yli 80 km/h kulje. Oma Pösön piikki kulki suoralla tiellä ja hyvissä olosuhteissa karvan yli 100 km/h ja siihen oli vanhan omistajan toimesta laitettu eri etuvariaattori, sekä rullia vaihdettu. Ohituksiin ei tehot riittäneet, ei edes rekan.
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

portaali

Kiitos vastauksesta. Tuon kyseisen kaupan minäkin bongasin, en löytänyt sivuilta, kuin vakio pytyn ja männän. Skootterin mittarissa on 6600km, tuo tieto jäi pois avauksesta. Noilla kilometreillä ei luulisi olevan vielä väljän vikaa.

No, jos ei saa kulkemaan kovempaa varataan enemmän aikaa :o

pera8x

paljonkos tollasessa on tehoja? eihän nyky kevarit sillä 15 hepalla juuri yli sataa paljon kuljekkaan. mulla oli joskus teininä hondan piikkinen nelitahti kevari, muistaakseni jotain 11 heppanen. sen sai kulkeen sataa, kun veti oikein muna-asennossa. veikkaan, että tuossa ei ole tehoa edes sitä 11 heppaa, mutta kyllä sen nyt silti yli 70 pitäisi kulkea.

variaattoria vaan räpeltämään. ensimmäisenä kattoo kuinka ylös hihna nousee etuvariaattorin puolella. näkee ihan siitä suoraan, jos on jo jonkun verran ajettu peli. jos uuden karhea, ettei kulumisjäljistä nää, niin tussilla viiva variaattoriin ja ajamaan. hihna kuluttaa tussin merkin pois siltä alueelta, millä se liikkuu. siitä sitten näkee, että kuinka korkeelle se nousee. jos ei nouse ylös asti, niin jotain vikaa, tai holkilla kuristettu vauhti. holkin olemassa olon huomaa ihan sormella koittamalla sieltä lautasten välistä. etu varissa sekin, jos on. ja jos lepoasennossa takavariaattorilla ei ole remmi ihan yläasennossaan, niin sillon siellä on liian lyhyt hihna, josta loppuu säätövara kesken, kun pitäisi isompaa välitystä saada vauhdin kasvaessa. jos kaikki muuten ok, mutta etu variaattorilla ei nouse ihan ylösasti, niin uskaltaakohan tonne vakiota pidempää hihnaa laittaa, vai pomppaako se sitten jo pois paikoiltaan.. siihen en tiedä sanoa. ehkä inansa pidemmän remmin jos jostain löytää, niin voi auttaa asiaan. ja jo pelkästään kulunut remmi saattaa tiputtaa huippunopeutta.