Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Honda PCX

Aloittaja khaosaming, 29.05.13 - klo:23:17

« edellinen - seuraava »

tagatubos

Onnea uudelle skootterille täältäkin!
Viime vuonna katselin sairaalan parkkisella tuollaista PCX skootteria ja ei tuo hassummalta vaikuta.
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

pekpel

En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

purgiaali

https://youtu.be/D_sFSrYcZtU
Tätä katselin, ja kyllä vaan kelpaisi minullekin tuollainen. Menovettäkin ruiskukone haukkaa mopoa vähemmän.  ::)

konenikkari

#18
Nätti peli, minä arvostan stop/start toimintoa ja laturi/startti yhdistelmää.
Kokonaisuuskin on kaunis,tasapainoinen ja säilyttää taatusti arvonsa käytettynäkin.
Ruisku mahdollistaa ohjelmamuutoksilla multifuel toiminnot,
saa neste sotkea monenlaista polttoaineen joukkoon ja PCX ainavaan käy  :D
Kumpa tekisivät tuon vielä 2T ruiskuna, saattaisin harkita vakavissani  ;)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

tex-

No niin.
Kelien ja flunssan jälkeen pääsin vihdoin tarkemmin tutustumaan ostokseeni.
100km n5astetta lämmintä.
nopeusmittari valehtelee jonkin verran. 88 mittarissa on tasan 80 liikenteessä.
isot pyörät ja toimiva alusta pehmentää kulkua paljon vanhaan leadiin verrattuna.
jaksaa kiihtyä vähän jyrkenpäänkin ylämäkeen.
kypärä ei huurru oikeastaan enää ollenkaan. ilmeisesti tuo pieni ilmanohjain edessä vaikuttaa niinkin paljon.
ajoasento on parempi.
Honda PCX -17
ex Honda Lead

tex-

Tänään lenkille lähtiessä bongasin hanskalokerosta 12V pistokkeen :D
en huomannut käyttöohjekirjassa mainintaa siitä.
Honda PCX -17
ex Honda Lead

Old School

Moikka kaikille!

Minulla on monenlaisia kulkupelejä. Auto, purjevene, maantiepyörä...ja nyt eilisiestä lähtien myös skootteri. Ajokortti on ollut yli 40 vuotta ja ajokokemusta rutkasti. Paitsi sillä skootterilla, jonka juuri hankin. Ei voi sanoa, että se oli heräteostos, kun olen skootteria funtsinut jo alle parikymppisestä.  8)

Nyt siis omistan Honda SH 125:n, jossa on nykyautoista tuttu "stop and go" - systeemi yms. hienouksia. Honda merkkinä kiinnosti, koska siinä on isot renkaat ja prätkissä ne ovat aina olleet laatupelejä. Eivät aivan halvimpia, mutta täytyy myöntää, että mieluiten tällä iällä satsaan laatuun ja mukavuuteen. Painoa laitteella on vain 116 kg ja kulutus kuulemma pari litraa satasella. Vielä en osaa sanoa paljonko omassa ajossa todellisuudessa kuluttaa.

Mitkä ovat suurimmat erot Honda PCX:ään verrattuna? Onko kenellä kokemusta molemmista?

P.S. Tämä skootterifoorumi vaikuttaa asialliselta keskustelupalstalta.       
BMW C 650 GT -14
Vespa 300 GTS -17
Honda SH 125  -14
Suzuki 500 2-tahti (70-luvulla)

tex-

Honda PCX -17
ex Honda Lead

tex-

MP19 messuilla oli näytillä punainen PCX. Sopi siihen paljon paremmin kuin valkoinen tai ruskea. Pitäisiköhän miettiä vaihtoa ::)
Honda PCX -17
ex Honda Lead