Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Burgman vai Silverwing?

Aloittaja r2, 21.08.13 - klo:10:46

« edellinen - seuraava »

r2

LainaaOstin korjaamokäsikirjan eBaystä.
Kattaako tuo kirja myös FJS400D/SW-T400 -mallit vai onko se 600:sen korjauskäsikirja? Englanninkielinen vissiin?
Suzuki gt 380-Honda Four 750-Baotian Chica Fresh-Peugeot Elystar TSDI-Aprilia Atlantic 250-Honda SW-T400-Suzuki V-Strom 650... ja nyt olen Peugeot Vivacityn mekaanikko

kissantassu

Hei,

Tuo on FSC ( jenkkien FJS) 600:n huoltokirja , Hondan omaa tuotantoa ja englanniksi, kuten oletitkin. Yritin jäljittää sen uudelleen eBay:stä mutta en onnistunut.
Voisit ensin hakea SW-T 400:n jenkkimarkkinanimen ja sillä etsiä vastaavaa kirjaa.
Kuusisatasen manuaali löytyi tälläiselta kaupalta www.books4cars.com .
Tulta voi yrittää kysellä aiheesta www.silverwing.org .

Mikäli joku osaa auttaa lisää, niin tiedot julki, kiitos.
Suzuki Stinger 125 -69, Madison S250 -01, Honda FJS600A -04

r2

Täytyy tuota manuskaa etsiä syssymmällä oikein ajan kanssa.
Takajousitusta sain kiristettyä siirtoleukapihdeillä mutta vain yhden välin 2 --> 3. Jousessa on sen verran esijännitystä jo valmiiksi ettei pihdeissä riitä pito. Parempi se kyllä nyt on, mutta tekis mieli kokeilla vielä kireämpää asetusta. Takajousitus ei kyllä pohjannut kakkosasennossakaan (en mä nyt niin norsu sentään ole).
Sää suosii skootteristeja!
Suzuki gt 380-Honda Four 750-Baotian Chica Fresh-Peugeot Elystar TSDI-Aprilia Atlantic 250-Honda SW-T400-Suzuki V-Strom 650... ja nyt olen Peugeot Vivacityn mekaanikko

purgiaali

Minä olen säätänyt mopon jousta isohkoilla lukkopihdeillä ja 3mm paksu kumi leukojen välissä. Lukkopihdit on tuohon hommaan mielestäni hyvät.

r2

Eka tonni tuli sitten täyteen SW-T:llä. Kulutusta seuraan sekä keskikulutusmittarista että puhelimen softalla, kunhan muistan laittaa litrat ja kilsat aina ylös tankatessa. Nyt lukemat ovat kännykässä 4.09l/100km ja skootterissa 4.4l/100km. Eipä ole paha kulutus noinniinku varttitonnin laitteelle.
Sivulaukkuja en taida ruveta väkertämään ensi kesää varten mutta tuon Shad 37:n vois vaihtaa isompaan. Tarviisko joku tämmöstä?:

37 litraa, 2 avainta tallessa. Laukku irtoaa vähän samantyypisellä pikalukituksella kuin Givissä ja Kappa:ssa on.
Tai sitten vaihto Givin vähintään 47 litraiseen vastaavaan.
Suzuki gt 380-Honda Four 750-Baotian Chica Fresh-Peugeot Elystar TSDI-Aprilia Atlantic 250-Honda SW-T400-Suzuki V-Strom 650... ja nyt olen Peugeot Vivacityn mekaanikko