Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kuinka teillä rek.ote kulkee mukana?

Aloittaja ama322, 02.06.08 - klo:10:46

« edellinen - seuraava »

anttisku

Itsellä hyväksi havaittu on itseliimautuva lähetyslistan tasku, joita käytetään esim. lavoissa, kun lähetellään maailmalle. Tarttuu hyvin vaikka penkin alle.
-ZHENHUA MONKEY 50 CC 2019
-SOLIFER AUTOMAATTI  50 CC 1980
-PEUGEOT ELYSTAR TSDI 50 CC- 2003
-PIAGGIO MP3 500 IE BUSINESS 2013

KaisaK

Piaggion hanskalokero on osoittautunut näppäräksi sijoituspaikaksi. Sen lisäksi siellä kulkee pakattava sadetakki, pieni ensiapulaukku, mustekalaremmit takatelineelle ja kestokassi. Jää tuo satulan alusta sitten pakolliselle naisvarusteelle, eli isolle käsveskalle  ::)

harriveikko

Mulla on minigrippussiss ja satulan alla.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

Kinkster

Satulan alla olevassa tilassa muovitaskussa, joka on jessellä teipattu kiinni lokeron seinään ettei vaan tule eteen kun laittaa kypärän sinne.

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Kone

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 02.07.15 - klo:07:27
http://www.iltalehti.fi/autot/2015070119955464_au.shtml

Ei tarvitse kuljetella marraskuun alusta alkaen.

No huh huh. Onpa hyvä. Kiusallista ollu pitää sitä hampaitten välissä, varsinkin moottoritiellä.

Coastside

Paprujen lisäksi ei tarvinnut kuin unohtaa avaimetkin niin oli nykäsen valinnan pikatarjous. Eikä se rikesakonkaan saannin uhka olematon ollut jos unohti paprut.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

-Zone-

#52
Mun kohdalla ei taida hirveämmin vaikuttaa. Mulla on aina ollut lompakossa, mutta tuleepa sitten tilaa sinnekin (ei silti, ei siellä järin ahdasta ole ollu). Skootterilla olen liikkunut 10 vuotta, moottoripyörillä yhteenlaskettuna kauemmin eikä koskaan ole kysytty rekkariotetta. En ole edes muistanut välillä koko hiton paperin olemassaoloa.

Nuukailija

Itselläni taitaa olla jonkinlainen asenteellinen ongelma, en osaa mopoa oikein polkupyörästä erottaa, ajatuksissani lähdin tänäänkin liikenteeseen ilman kypärää, piti pyörähtää takaisin, joten en ole edes ajatellut, että jotain papereita pitäisi mopolla pitää mukana, eihän mulla ole edes henkkareitakaan.


pera8x

mulla vähän sama homma. koskaan ei ole mopon rekisteriotetta ollut mukana. ei kyllä ole ollut prätkienkään. ei ne poliisit siitä ole sakottaneet. kattovat vaan sitten tietokoneelta tiedot ja matka jatkuu. autoissa en kulkee hyvin mukana hanskalokerossa.

tuosta kypärättä ajamisesta tuli mieleen, kun joskus lapsena lähdin mopolla aamun kiireessä kouluun. puolessa matkassa ihmettelin, kun tuulee niin kovasti. sitten hokasin, että olin unohtanu laittaa kypärän päähän.. ei, kun takasin himaan hakeen pottaa..