Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Jawa..

Aloittaja Remmiveto, 18.10.07 - klo:18:28

« edellinen - seuraava »

Remmiveto

Olettekos katsoneet JAWAN uutta mopomallia mitä tuodaan suomeen.. kivan näköinen peli.. HONDAN moottorilla...
Suzuki uk 110

Kodos

En kiellä enkä myönnä, pikemminkin päinvastoin.

fillaripongari

Aika nostalgisen näköinen ja saattaa puhutella monia, jawalla oli skootteri jo aikoja sitten  olisin mielummin ainakin itse nähnyt sen uudelleen tulemisen.

Baotian

Perusmopollehan Pionyr näyttää , vastaani ei sellaista ole vielä pöristellyt.

Kodos

ois kiinnostava tietää että mikä ikäluokka ostaa tuota enenmän, nykyinen "skootteri-kansa" vai pappatunturilla ajaneet varttuneemmat henkilöt.
En kiellä enkä myönnä, pikemminkin päinvastoin.

Samppa

Veikkaisin, että potentiaalinen ostoryhmä on sellaisesta 35-vuotiaasta ylöspäin. Olisi ollut mukavaa saada Jawalta skootterimalli.  8)
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

FrozenCorpse

Ohhoh, en kuiteskaa ite tollasella ajais..
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Samppa

Eikös muuten Cezetat olleet Jawatehtaan tekemiä?  :P Joku yhteyshän näillä oli.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Irkku

Minä luulen että mieheni tykkäisi tuosta se on enemmän vanhempien mallien ystävä kuin uusien. Eli hänen mielestään kunnon amerikanautot tehtiin 60 luvulla ( kieltämättä kauniita ovat) ja mopot on 60-80 lukua  ;D
Traktorikin meillä 60 lukuinen Majuri!

Hän sanoo kyllä osaksi syytä myös sen että sen aikainen tekniikka on vielä kotikonstein korjattavissa paremmin ja selkeämpää kuin nykyinen ja siinä varmasti lienee kanssa vinha perä.

Pitääpä näyttää sille tuota kuvaa.

Saku

Eihän tuollaisella raatsi ajaa.  :D

Kymco

Katselin ittekin tuota peliä ja pettymyksekseni huomasin, että se valmistetaan Kiinassa :o  Onko mikään enää pyhää???
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

kääkkä