Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Tasakaasulla nyhtää ?

Aloittaja S400an03, 19.06.18 - klo:09:01

« edellinen - seuraava »

S400an03

Terve !

Missä vika ? Tasakaasulla nyhtää mutta kun antaa kaasua niin meno maittaa "Suzuki an 400 2003 ruisku"

Coastside

Tarkista imupuolen tiiviys. Myös vaijeri.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Partanen

Yleensä nykiminen tasakaasulla johtuu liian laihasta seoksesta. Nyt vaan pitäisi tietää vähän enemmän taustoja, että mitä on tehty. Monesti esim. muutokset ilmanpuhditusjärjestelmään aiheuttavat seoksen laihalle menemistä, kun moottorinohjausjärjestelmä ei osaa sopeutua muutoksiin.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

S400an03

Tehty keväällä normi huolto.
Öljyt ,suodatin,ilmanputsarin pesu ja iridium tulppa.

Coastside

Huollon jälkeen ilmenevä vika on niistä johtuvaa hyvin usein.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

S400an03

Ok !

Kiitos vastauksesta !
Pitänee tehdä ilmanputsarihuolto uusiksi maltilla  :)

Partanen

#6
Huollon jälkeen siis alkanut ongelmat, joita ei ennen huoltoa ole ollut? Silloin tietysti omat tekemiset voi olla ratkaisevassa osassa.

Onhan bensat vaihtuneet jo uusiin tämän vuoden puolella?

Lisäys: Tuli sellainen mieleen, että voisiko suodattimessa olla liikaa öljyä? Myös liian rikas seos voi aiheuttaa nykimistä. Itse olen vaahtomuovisuodattimiin laittanut vaahtomuovisuodattimiin tarkoitettua öljyä. Ylimääräiset saa puristella aika tarkkaan pois, ja silti suodatus toimii, koska suodatinöljy sitoo pölyn paremmin kuin moottoriöljy. Olettaen, että Suzukissa on pestävä suodatin, vaahtomuovinen.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

S400an03

Terve !
Kiitos vinkistä "liikaa öljyä suodattimessa"

konenikkari

Moni laite toimii normitulpalla, mutta ei iridiumilla.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

S400an03

Terve !
Tarkoitus on vaihtaa normi  tulppa irin tilalle . :)

oskuk

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 19.06.18 - klo:17:38
Moni laite toimii normitulpalla, mutta ei iridiumilla.

Ai?! Tämä olikin uutta. Miksi?