Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Tärinää variaattorista(ko)

Aloittaja baukku, 05.07.09 - klo:19:35

« edellinen - seuraava »

Samppa

Ei mulla ole ainakaan mitään väljää liikettä Piaggiossa ja tuskinpa näissä Kiinalaisissakaan kuuluu olla.

http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=847.0
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

kalle luukkanen

terve.. Itelläki on keeway f-act jonka oon todenna maailman paskimmaks mopoks! siitä asti, kun ostin rootterin viat alkoivat ekalla viikolla ( kaikki valot paloivat, jännitteensäätimen takia) huoltoihin on mennyt melkein enemmän kun mopo maksoi.. Huoltojen jälkeen mopo ollut aina yhtä paskassa kunnossa. JA TÄMÄ TÄRINÄ!!! tuntuu välillä, että takarengas lähtee irti kun ajaa alamäkeen eikä kuljekkaan kun sen 60max.
uskaltaako tota romua ees virittää?? ajattelin ostaa 70cc pytyn teharin multivarin, MUTTA! uskaltaako enää ajaa jos hajoo käsiin kesken matkan? ÄLKÄÄ JUMALAUTA OSTAKO KEEWAY F-ACTia!!!

Coastside

Olen jo suosittanut että tietyt skodut kannattaa ostaa varamoottorin kanssa, josta saa osaa nopeasti ja voi kokeille missä osassa on vikaa. Ajan myötä harmeineen ja kuluineen ne joutuu kuitenkin ostamaan. Taito korjata itse on kyllä silloin edellytys tehdä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

skodesti

Ne tärinät johtuu varin remmin leveys vaihteluista häviää gatesiin vaihtamalla,joskus itekkin ihmettelin tuota ja vaihdoin uuden etu ja taka varin ei muutosta mut gates tuli kehiin jo loppu,halvoissa hihnoissa remmin leveyden vaihtelut on liki yli millin luokkaa siitä se tulee,halvalla ei aina saa parasta.

knutipää

Ittelläkin on tuo variaattori ruvennut kolisemaan nyt tässä pari päivää sitten. Lisäksi öljyä vuotaa variaattorin alaosasta. Onko normaalia? Sain mopon käytettynä ja siellä on ollut sellainen seppä asialla, että variaattorin pultit on sorvattu pyöreiksi eikä saa mitenkään auki. :S

Coastside

Stefa vuotaa. Mutterit saa rälläkällä pois.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

knutipää

Suorittelen tuon operaation huomenna ja katselen tuonne variaattorin kopan alle että mitä sieltä löytyy. Uskaltaako vielä ajella normaalisti vaikka kilisee pahasti.