Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

kymco Agility 2007 sammuu 8 km jälkeen.miksi?

Aloittaja opa_damien, 28.06.08 - klo:15:10

« edellinen - seuraava »

Coastside

#15
http://62.75.219.46/carbonia-s119h28-Kymco-Super-8.html?sid=d85d1fc1b9718591e9cc597f57c69958

Hiilikuituosaa myyvä myy myös Kymco-osaa. Siellä myös tuosta holkkijutusta, jonka googlen käännös Linkki ei ollut selkeä.

Käännös engl. toi selvyyttä:
This case is a prerequisite for any further tuning measures. This is step # 1 and an absolute obligation, even if parts such as cylinders, exhaust pipes, carburetors, etc. are to be changed. Otherwise, turning your engine broke.

Käsitin niin että tuo on eka askel päästä takuun piiristä ja kone voi olla kaputt virittelyn seurauksena. Alleviivattu on lakikieltä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

openflow

LainaaTaisi syykin selvitä ? http://www.racing-planet.de/index.php? -sivulla rajoittamattoman holkin kohdalla muistaakseni lukee : jos laitat holkin , päivitä myös sylinteri, kaasari, variaattori sekä pakoputki, muuten kone ei kestä...

No ei kai se noin päin ole ,että jos vaihdat holkin pitää  pytty vaihtaa "80cc" .Taitaa olla toisin päin. Jos ~80cc pytyn pistää kiinni ,on syytä lyhentää holkkia ,ettei kone ajossa kierrä luokka ~10000 rpm.


Mitä tulee koneen hyytymiseen muutaman ajokilometrin jälkeen ,vika löytyy suurella varmuudella sähköpuolelta. puola tai magneeton käämit kuumenee liikaa --> kipinää ei tule ,kun korkeilla kierroksilla -- täydellä kaasulla.

Itsellä on ollut pappatunturin kanssa vastaava ongelma. parin ajokilometrin jälkeen rupeaa hyytmään ,ellei moottorin kierroksia saa pidettyä >5000rpm. Tämä on johtunut kuumenneesta puolasta ,joka lämmettessään lakkaa toimimasta tai sen toiminta heikkenee paljon. Tämän päälle jos sattuu olemaan vielä liian rikkaalle säädetty kaasutin ,ongelma vain korostuu.