Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

onko meitä Kymcolaisia?

Aloittaja nelitahti, 26.05.07 - klo:16:22

« edellinen - seuraava »

nelitahti

eka huolto rapiat 70  ::)
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

M_Pallo

#16
Törö!

Agilityllä rullailtu n. 8000 km, ei mitään vikaa ole ollut. Itte oon huoltanu ensihuollon jälkeen, halpaa verrattuna merkkihuoltoihin. Öljyt vaihdan tonnin välein, vaikka huolto-ohjelmassa on 2000 km väli, aika mustaa tulee jo silloin. Pari kertaa tarkistanut venttiilinvälykset, ei säätötarvetta. Alkuperäisen tulpan tarkistin myös äskettäin, aivan puhdas, ei kulumaa.

Variaattorin hihnan leveys n. 18 mm, vaihtoraja 16,5 mm. En tiedä mikä on uuden leveys. Variaattorin holkki vaihdettiin suoraan malliin ensihuollossa. Rullat tekis mieli vaihtaa kevyempiin, että jaksais mennä mäetkin. Pitäs vaan hankkia kalu, jolla saa variaattorin auki (ehdotuksia?).

Ilmanputsari pitäs vaihtaa, olen tähän asti vaan puhaltanu ilmalla puhtaaks. Se vaan on Kymcon poropietarimalli, joka maksaa kuulemma n. 30 öröö. Mokoma paperifilsu! Eihän autoonkaan maksa noin paljoo, prkl. Muutenkin taitaa maahantuoja käsittääkseni rahastaa varaosilla aika huolella.

Tästä Agilityn huolto-ohjeet (englanniksi).

Tästä uuden Super 8:n huolto-ohjeet.

Ja tästä Super 9:n.

URLia muuttamalla löytynee myös muita Kymcon malleja.

Tässä on linkki Mototin Agility-ketjuun (yli 130 sivua):
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=51921.

Pääasiassa oon ajellu työmatkoja, n. 20 km sivu. Muutaman kerran myös pitempää maantieajoa, n. 130 km sivu. Kuvasta voi ihailla kulutusta:



t. matti

shamaani75

ostin tytölle 03 super feverin, ajettu8000km,huollot teen itse,mootorin tuki hitsattu, taitaa olla aika heikko kohta kun oli hitsattu aiemmin,pakoputki hitsattu,mäntä+pyttyporattu,varin rullat 6.0g,vakio rullat 8.5g ei kierrä liian korkialle kiihtyy aika hyvin,

Kymco

Kyllä Kymcolla päästellään, vasta 25000km Vitalityn mittarissa ja pelaa hienosti!!
Edellinen oli piaggio purejetti joka oli täys romu!! Ajoin siil vähän yli 2000km ja oli 1/2 vuotta pajalla eikä saatu ikinä pelaamaan kunnolla!! Ja sumeko pepusta!! Eka oli Yammun Jog R, ajelin sillä 9000 km ja pelas suht hyvin. Kymco edellisiin verrattuna On todella laatupeli!!
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

Tärinä Täti

Tässä vielä yksi Kymcon omistaja ;D.Minulla on Kymco People vuosimallia 2007.Mittarissa on vasta 500km mutta hyvin on pelittänyt.Työmatkoja ajelen (tosin loma tuli pahasti tuohon väliin ja skootteri sai levätä hiukan 8) ).Hienosti se kulkee vaikka onkin 50 kuutioinen.

Irkku

#20
Heippa! Liityin foorumiin kun löysin tänne hakiessani tietoja Kymcosta ja maanataina 13.8 minusta tulee  Kymco agilityn omistaja. Saan ko. laitteen mieheltäni lahjaksi mutta itse sen valitsin oman mieleni mukaan ja etsiessäni tietoja eri skootereista tulin tähän johtopäätökseen että Kymcon valitsen.
No kaupassa sattui olemaan vielä oikea värikin tarjolla eli hopea/oranssi  ;

Ehkäpä jo tiistaina tohtii ekat tyypit ottaa :)

Samppa

Onnitteluni uuden skootterin johdosta ja tervetuloa muutenkin palstalle. Kuulisimme mielellämme kokemuksiasi Kymcosta, jahka saat hieman tuntumaa.  :D
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Kicker

mulla ittellä on kymcon super9 rullattu nyt noin 4000km mitään vikoja ei oo ollu ja kulkeekin hyvin, tosin ostin siihen sellaisen ns. ''täysteho'' holkin joka maksoi 40e ja nopeuttakin tuli about. 10-15km/h lisää :) suosittelen :D

Thoni

Terve,

Kymco Agility 50 löytyy. Kun mopolla koeajolle lähdin ennen ostopäätöstä oli yllätys varsin positiivinen. Edullisuus (käytettynä ostin, 600e) ja hyvä ajotuntuma. Ensimmäinen 3000km (yht. 7000km) oli jotain taivaallista, ei mitään vikaa missään. Pisimmät matkat olivat useita satoja kilometrejä kaupungista toiseen melkein huvin vuoksi. Sitten tyttö rukka (skootteri) meni lakkoon. Eli leipas kiinni aika pahasti. En ole vielä uskaltanut koneeseen kurksitaa, mutta taitaapi tulla isompi remppa. Omaa hölmöyttä kun jätin sen yhden kerran öljyt tarkistamatta ja tiiviste hajalla ja sieltähän ne oli pikkuhiljaa valunut ulos. Nyt Saksasta tullut aika paljon uutta palikkaa (mm. 80cc) ja laitetaan Henriikka (skootteri) uuteen vireeseen. Tyhmästä päästä kärsii koko ajokausi!! Yleisarvosana 8+. Paremmilla olen ajanut, mutta kärkijoukossa Kymco liikkuu epäilemättä. Tehnyt mopoja jo iät ja ajat, että laatukin näkyy työnjäljessä, valitettavasti vähän kiinanihme -maine Kymcollakin nuorison keskuudessa.

nelitahti

Lainaavalitettavasti vähän kiinanihme -maine Kymcollakin nuorison keskuudessa
.
no ainakin mun mielestä kymco on "ihmeen hyvä"  ;D
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

opa_damien

kyllä minä ainakin tulin kymcolaiseksi tänään.prikka pois vai ei.huonontaako se konetta kestoltaan?

nenillo

Ostin tiistaina Agility 50:sen. Se on vielä liikkeen varastossa, mutta kauppias tuo sen heti kun lumet sulavat sen verran, että pääsen kokeilemaan kumman kutsua se kuuntelee, metsähallituksen vai metsäliiton.

nelitahti

Lainaaettä pääsen kokeilemaan kumman kutsua se kuuntelee, metsähallituksen vai metsäliiton.
no,jospa se kuuntelee uuden omistajansa  ;)
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

pikkja30

#28
Olen ajellut omalla skootterillani (Kymco agility) parhaaksi katsomani sisäänajon 500km ja nyt ajettelin vaihtaa variaattorin holkin suoraan malliin. Onko kokemuksia holkista/sen toimivuudesta? Käsittääkseni suora holkki vaikuttaa skootterin välityksiin, eli voin ajaa sitä 45 kmh ilman, että kone huutaa. Tulisiko holkin vaihdon yhteydessä huomioida jotain? Jossain täällä saitilla joku mainitsi, että kaasari pitäisi säätää samalla tms. Itse en näe tuolle kyllä järkevää tarvetta. Kommentoikaa kiitos.

nelitahti-kymco

joo! mulla on kymco agility 50  ostin sen työmatka ajoon/hupiajoon  ;) 500 km on nyt mittarissa ja kymco on toiminut moitteettomasti! huolto aikaa tässä huomenna tilaileen..