Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

onko meitä Kymcolaisia?

Aloittaja nelitahti, 26.05.07 - klo:16:22

« edellinen - seuraava »

nelitahti

siis kymcolaisia?aika hiljasta on keskustelu ollu  ::)
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

Samppa

jep.. olisi mukava saada myös Kymcon omistajia palstalle asti. Itseänikin kiinnostaisi käyttökokemukset Kymcoista... Siis ihan Kymcon omistajilta itseltään  :D
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

nelitahti

niin,ettei ihan itekseen tarvis porista  ;D
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

nuukkeli

Joo löytyy ainakin yks, piikkinen Agility, tosin aika vähän viä mittarissa. Tyytyväinen olen ollut. Tosin etujarrusatula meni alussa takuuvaihtoon.

Mitäs muilta löytyy?

nelitahti

agility myös mulla,vikoja ei vielä ainakaan vielä (mittarissa n.2700).
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

nuukkeli

Lainaus käyttäjältä: nelitahti - 28.05.07 - klo:10:43
agility myös mulla,vikoja ei vielä ainakaan vielä (mittarissa n.2700).

No hyvä  ;D paljokos sun pelis kulkee ja viä bensaa? Itellä viä sisäänajossa joten aika rauhoksiin olen vielä ajellut.
Tuntuu vaan että tota 5 litran tankkia saa olla koko ajan tankkaamassa  ;D

nelitahti

n.200km tankillisella ajelee,tosin kun alkaa olla viisari "viimesellä valkosella ennen punasta"
tulee kiire tankata  :o.saapihan tuota tankkailla,varsinki kun ajelee  ::)
kulkeekin ihan, kun ukko meni hieman viritteleen.en kylläkään hirviä ajella yli rajotusten ja
olenki pyytäny jotta vaihtaa entiselleen  ;D
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

inkeri

Mulla on 145 km ajettu Kymco Agility- mopo. Käyttökokemukset niin vähäisiä, etten osaa ottaa kantaa....mutta ainakin nämä kilometrit kulkenut moitteetta. :)

newstb

supe9 nestejäähy ollu omistuksesssa 02 vuodesta,hyvin toiminut aina  :) vaikka muista syistä aina osissa onkin  ;D

Jenni

Kyllä vain, löytyy:)
Ittelläni siis agility 50 4t -07 ja hyvin kulkee! Oon kerenny jo 1500 kilsaa ajella tässä kevään ja alkukesän aikana, siis jokseenkin paljon jo.

nuukkeli

Lainaus käyttäjältä: Jenni - 04.06.07 - klo:16:41
Kyllä vain, löytyy:)
Ittelläni siis agility 50 4t -07 ja hyvin kulkee! Oon kerenny jo 1500 kilsaa ajella tässä kevään ja alkukesän aikana, siis jokseenkin paljon jo.

No sää oot jo kerennyt  ;D Paljonkos sulla oli mopossa mittarissa kun veit ekaan huoltoon, nyt kun kelit lämpeni niin humps tuli mittariin se 500 täyteen ja nyt kun yritin huoltoa varata niin se menee ainakin 3 viikon päähän... No voihan pahna... kyllä sinne nyt väkisinkin tulee reippaasti yli 500 kilsoja.  >:(
Kuinkahan tarkkaa tuo mahtaa olla...?

nelitahti

mullakin meni reippaasti yli 500,samasta syystä eli oli huoltoon tunkua  ::).
eivät mitään kommentoineet.
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

nuukkeli

#12
Lainaus käyttäjältä: nelitahti - 05.06.07 - klo:20:32
mullakin meni reippaasti yli 500,samasta syystä eli oli huoltoon tunkua  ::).
eivät mitään kommentoineet.

Voikohan huollon teettää missä vaan liikkeessä mikä tekee esim takuuhuoltoja Kymcoon? Vai pitääkö se olla valtuutettu merkkihuoltamo, ettei takuun kanssa tuu ongelmia.  ???

Muoks. itseasiassa ei väliä kun sain tän toiseen merkkihuoltoon ja jo ens viikolla.

Jenni

No, eipä sillä ekalla huollolla ihan tartte tasan 500 olla. Mäkin jouduin odottaa pari viikkoa kun oli tuota ruuhkaa huollossa niin paljon just toukokuun alussa. Taisipa olla 850 km mittarissa, eikä moittineet.... Ehkä tässä voisi jo kohta varailla huoltoa valmiiksi sinne 2500km:) Mitä muuten maksoitte ekasta huollosta? Mulla maksoi 69,50 ja olisko siinä ollu ruuvien kiristelyä ja jotkut öljytkin taidettiin vaihtaa...

nuukkeli

kuulemma noin 90-100 ekee maksaa tohon piikkiseen eka huolto, kyllä on tyyristä...