Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Yamaha TMax tuli taloon

Aloittaja yari67, 23.05.16 - klo:20:08

« edellinen - seuraava »

yari67

Tervehdys,

Tuli hankittua Tmax, vuosimalli 2011 ja Ruotsista asti piti hakea, löytyi uudenveroinen pyörä, ajettu vain 1300 km ja hinta putosi vielä yhdessä yössä 10000 kruunua niin oli pakko hankkia. Olin seurannut markkinoita jo jonkin aikaa ja suomestakin yritin ostaa pariakin peliä mutta hintapyynti ja tarjoukseni eivät kohdanneet. Nyt sain vielä mustan värin mitä olin himoinnut ja ABS-jarruilla varustetun version niin kauppa oli helppo tehdä.
Nyt on ajettu Karlstadista Oslon kautta Tukholmaan, ei suorinta reittiä mutta hupia vähän ja suomessa muutaman sata kilsaa ja kokemukset on pelkästään positiivisia, Edellinen pyörä oli Kymco DT ja ei ollut huono sekään missään nimessä mutta ajoasento ei kuitenkaan miellyttänyt pidemmällä matkalla. Jammussa sekin on kohdallaan, ja voimaa hiukan enempi koneessa niin ei valittamista. Kulutus on 4,7l/100, kun Kymco vei 4,2. tuulilasi on hiukan matala, visiiri auki ajaessa osuu viima suoraan silmiin, piti laittaa lippa lasin yläreunaan, onko kokemuksia jostain toisesta lasista mikä olisi parempi kuin orkkis, tuokin on varmaan hyvä jos olisi hiukan lyhyempi kuski, mulla mittaa on 180cm. Liian korkea se ei saa olla se aiheuttaa työntöä selkään enkä tykkää myöskään aja lasin läpi. Vinkkejä siis jammun omistajilta kaipailen.
Ohessa kuva pyörästä
bilder uploaden
Yamaha TMax 2011
Piaggio NRG 2005
Kymco MXU 50
Derbi Senda 50
Honda monkey Z50J
ex Piaggio Zip-1997
ex Kymco Downtown 300i-2012
ex Kymco People S 250i -2010
Ex Kymco People S 200
Ex Kymco Agility 50

JakeS

Hieno skopa. Tuostahan löytyy menohalujakin sen verran ettei tarvitse motareita vältellä jos kiirus on.
Kotarilla mennään....
Mv Agusta brutale dragster rr

jk_single

Hieno peli. Ihan OT mutta miten tänne saa kuvan laitettua?
Vespa P200E, Piaggio Beverly 500, Vespa S

yari67

#3
Laita ton kautta  http://postimg.org/  ja kun olet ladannut kuvan sinne niin klikkaa sitä hotlink foorumille nappia ja sitte liimaat linkin viestiin se kuva ilmestyy sen kautta tänne.
Yamaha TMax 2011
Piaggio NRG 2005
Kymco MXU 50
Derbi Senda 50
Honda monkey Z50J
ex Piaggio Zip-1997
ex Kymco Downtown 300i-2012
ex Kymco People S 250i -2010
Ex Kymco People S 200
Ex Kymco Agility 50

kaunimik

Olen myös kuolannut samanlaista. Aarbikessa oli keväällä suht edullinen mutta rahat menee pojan kiekko kuukausimaksuihin :(. Täytyy ajella edelleen xcitingillä.

yari67

Tänään tuli veropäätös ja sain maksaa 1098€ veroja odotin ehkä vähän vähemmän mutta näin tulliherrat päättivät, pyörän arvoksi oli laitettu 5600€ ja vero% 19,50 joten ensi viikolla katsastus ja kilvet kiinni.
Yamaha TMax 2011
Piaggio NRG 2005
Kymco MXU 50
Derbi Senda 50
Honda monkey Z50J
ex Piaggio Zip-1997
ex Kymco Downtown 300i-2012
ex Kymco People S 250i -2010
Ex Kymco People S 200
Ex Kymco Agility 50