Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

jarupalat

Aloittaja siili68, 21.06.21 - klo:00:52

« edellinen - seuraava »

siili68

Miksi fixtreme ei vastaa kun kysyy jarrupalojen kokoa solifer solana 2019,eikö tiedä vai onko solifer maahatuojan valtuutetu maahantuonti tarkastaja näin tumpelo ettei tiedä. No täytyy mittailla koska vastausta ei tule.

mopotinx3

Varmin tapa selvittää jarrupalan koko on katsoa sitä palaa ja mitata. Vaikka joku myyjä kertoisi minulle, mikä pala siellä on, en uskoisi sitä, vaan mittaisin itse.
Aprilia Sportcity One 50 4t

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: mopotinx3 - 21.06.21 - klo:07:08
Varmin tapa selvittää jarrupalan koko on katsoa sitä palaa ja mitata. Vaikka joku myyjä kertoisi minulle, mikä pala siellä on, en uskoisi sitä, vaan mittaisin itse.

Yleistäen voi sanoa että aina ei riitä edes mitat vaan tarttee olla vanha pala mallina tai ainakin kuva mihin verrata.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

A_sentaja

Ihan merkkikohtainen palakaan ei välttämättä ole just millilleen,eikä tarvikeosakaan toisinaan. Monesti olen rälläkällä millin siivut paloista joutunut ottamaan,kun ei vaan muuten sovi...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Coastside

Kiinalaisissa ei ole muuta varmaa kuin epävarmuus. OEM osia ei ole. Jarruja on ollut yleensä kahta mallia joissa on joko sokkapalat tai ne pienillä sivuviiksillä, jota muissakin merkeissä on.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04