Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Gilera GP 800

Aloittaja Kone, 22.10.12 - klo:21:58

« edellinen - seuraava »

Kone

Haikailetko vielä sen Jammu-centerin Gileran perään, että jos se emäntä sittenkin yltäis jalat maahan... ;D

JakeS

Hys, hys  ;D Edellinenkin on vielä hakematta kaupasta....
Kotarilla mennään....
Mv Agusta brutale dragster rr

Kone

Ihmisten reaktiot. Toiset vähän virnistelee, kun eivät oikein tiedä mikä tuo on. Epätietoisuus oikein paistaa läpi. Mopopojat näköjään tietää, ovat oikeestaan asiallisempia. Nuoret aikuiset miehet on vähän, että, mitä vi...a? ;D

Mukavaahan tää on. Skootterointi. Ja immeisten ilmeet.


kaahonen

Joo itse ajan kymcon xciting 500i skootterilla ja kyllä ilmeet on välillä mielenkiintoiset. Varsinkin toiset motoristit jotka melkein moikkaa
Ei mopolla mahottomia

Kone

Kyllä ne melkein kaikki skootteristeja moikkaa, nykyään. Enkä tajua, että miks ei moikattas, varsinkin maanteillä. Samoilla kakspyöräsillähän sitä ajetaan.

Kaikkihan ei tietysti ajattele näin. Ylpeen sorttista sakkia ;) enkä minä siitä pahastu, moikkaa tai ei.

HiTec

Noin yleisesti havaittuna linjauksena harlei, harlei, harlei, harlei deividson (tämä lausutaan ns. löysillä ärrillä) ei tuo tassu useinkaan nouse, kellekään - kun ei ilmeisesti mopon tärinän vuoksi uskalla irroittaa otettaan ohjaustangosta ;D
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

oskuk

Ihan älytön moikkailukulttuuri kyllä: ikäänkuin oltaisin jotenkin tuttuja tai samaa porukkaa. Vähän sama kuin suomalaiset muutenkin: ensin saa grilijonossa niiltä kuonoon, mutta sitten pitäisi jossain Dubrovnikissa tiekuppilassa olla kovinkin kaveria. Kerran Saksassa joku suomalainen kävi mottoritierastattiilla joka pöydän läpi "oootteko suomalaisia?" kun näki meidän mp:n ulkona. Olisivat vaan jääneet Suomeen, siellä niitä olisi ollut vajaa 5 miljoonaa ;-)

Kone

Eikös sitä ollakin vähän samaa porukkaa, tuolla tien päällä kakspyöräset. Onhan niitä tosin Lada kokoontumiskemuja, samoin, kuin skootteristijenkin.

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Kone - 10.05.13 - klo:15:11
Eikös sitä ollakin vähän samaa porukkaa, tuolla tien päällä kakspyöräset. Onhan niitä tosin Lada kokoontumiskemuja, samoin, kuin skootteristijenkin.

Kokoontumiset on vapaaehtoisia. Joten tuntemattomien moikkailukin varmasti.

Kone

Ei varmastikkaan Suomalainen ilmiö, tuo moikkailu? Ulkomaalaista hapatusta :D

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Kone - 10.05.13 - klo:15:32
Ei varmastikkaan Suomalainen ilmiö, tuo moikkailu? Ulkomaalaista hapatusta :D

Niinpä, tuovat tänne moisia! On se niin kiva suomalaistenkin ensin heilauttaa kättä -ja sitten murjottaa p-alueella hiljaa. ;-)

konenikkari

Ei ole syytä murjottaa.
Itse keskityn niin kiinteästi ajamiseen että saattaa nousta vain vasen hanska, kuninkaalliseen tervehdykseen ;)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: HiTec - 10.05.13 - klo:12:50
Noin yleisesti havaittuna linjauksena harlei, harlei, harlei, harlei deividson (tämä lausutaan ns. löysillä ärrillä)
On erittäin tärkeätä, että opetellaan lausumaan ajoneuvon merkki sen vaatimalla arvokkuudella.
Tässä on esimerkki miten harrikka lausutaan! Videolla myös muuta Ameriikan tuotantoa - tunteella ja taidolla. http://www.youtube.com/watch?v=GNlPfQi9sXI

Jotta pysytään aiheessa - tarvii ottaa, vähintäänkin kylmätyypit GP.stä heti kun siihen aukee tilaisuus. En kyllä tänä kesänä luovu Kymcosta, mutta kiinnostaahan tuo, tai ainakin oon utelias. ;D

Kone

Tankopainot. Ei väpäjä, mutta ex-omistaja anto toisenlaiset mukaan ja sano, että nuo on paremmat. Kannattaako noita ruveta, sitten vaihtelemaan, kun ei nyt ongelmia.

Tämän ois voinu laittaa kysy tyhmiä osioon. Mutta en ole täydellinen ja kaikkitietävä, niin kysympähän nyt viisaammilta.

Kone

Oi eddä! Kaikki tapahtu salamannopeasti hmm...Rupesin laittamaan skodea keskituelle, niin jotenkin (?) se pomppas pois ja rupes kaatumaan minua kohti.

en vieläkään tajua miten tai jotenkin sain kiinni skodesta ja jalka välissä ja käsin sain kampeemalla sen pysymään pystyssä (250kg) ja huusin samalla emännällä "Pidä kii" sain jalan välistä ja skootterin pystyyn.

Näin kai sieluni silmillä, miten katteet pärähtää palasiksi. Anto sitten lisävoimia. Jalassa on pikku vekki. Noh, jatketaan.