Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Minkä skootterin ostaisi??? (yleinen kysely, pohtimiset jne.)

Aloittaja sebastian34, 29.04.07 - klo:06:19

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

P.a.s.i

#946
käväisin tänään tokmannilla ja siellä oli uus Milan sport koneena vesijäähdytteinen 3-venttiilinen kone.  onkos tää laitos kellekään tuttu?
https://www.toknet.fi/milan-skootteri-estate-49-cc-4-tahti-/6438114968550/dp?ref=productlisting-leftpanel-after-categories

tagatubos

Lainaus käyttäjältä: InsOmnia - 27.03.13 - klo:18:26
Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 27.03.13 - klo:18:04
Pösön skootteri, mutta en muista mallia. Pitää katsoa kun poikkeen uudelleen ko liikkeessä.
E: Ei kuitenkaan musta ollut tuo V-CLIC 4T malli joka on 1:1 baotianin kanssa.
Olisiko sitten Kisbee? Siinähän on myös tuo kiinan 4t moottori. ;)
Siinä meitin kisbeessä oli tosiaan kiinan kone. Muistelisin kannessa olleen jotain eroavaisuuksia... ? Näin muistelin lukeneeni ja myyjäkin tätä väitettä tuki ostotilanteessa.
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

tommi

Lainaus käyttäjältä: P.a.s.i - 27.03.13 - klo:20:29
käväisin tänään tokmannilla ja siellä oli uus Milan sport koneena vesijäähdytteinen 3-venttiilinen kone.  onkos tää laitos kellekään tuttu?
https://www.toknet.fi/milan-skootteri-estate-49-cc-4-tahti-/6438114968550/dp?ref=productlisting-leftpanel-after-categories

Nämä ovat juurikin näitä minarellin koneilla olevia kiinalaisvalmisteisia skodeja joita on myyty ulkomailla jo muutaman vuoden ajan. On varmasti paljon kestävämpi kuin tyypilliset 139Qm koneilla varustetut kinkit. Itse olen ihastunut tuohon isorenkaiseen malliin ja todennäköisesti ajelen sillä seuraavat vuodet.

http://www.av-motor.fi/tuotteet.html?id=119/832

-Zone-

#949
Ei kellään olisi tiedossa tuon koneen tyyppinumeroa?
Tai mikä 4T minarelli sen esikuvana on ollut?

konenikkari

#950
Näyttää neos4 moottorilta,tuskin kuitenkaan ruisku :-\
Joten vois olla s/c 50(xf)..vai voikohan... siinä on jäähdytin puhallinkotelon päällä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)


-Zone-

Siis minarelli kiinalaisessa? .. Ilman että kiinalaiset olisi itse valaneet siitä kopioversiota "siitä laadukkaasta joulutinastaan? Huh, no jo on aikoihin eletty!

tommi

#953
Niin tuskin noissa on alkuperäinen Minarellin kone vaan nimenomaan kopiomalli. Muistaakseni joku QJ XX jne.

Ihan samaan tapaan kuin kaksitahti kiinalaisissa on kopio minarellin kone.

-Zone-

Jeps, se tuntuisikin enempi kiinalaisten hommalta.
Se on aika suuri ero sillä aidolla vaakaminarellillakin ja sen kopiolla. Mä puhuisin itseasiassa aivan eri koneistakin jo vaikka toinen toisen mukaan tehty onkin. Oon tehnyt kumpaiseenkin koneremontin ja kiinalaisversiossa korkkas useampikin kierre kun yritin alkuun käyttää minarelliin ilmoitettuja momentteja. Se kiinalaisten käyttämä valuseos on kyllä melkoista haperoa suoraan sanottuna.

tommi

Käykää joku kurkkaamassa Tokmannissa tai Soliferin liikkeessä mitä siinä koneen kyljessä lukee. Kyllä minäkin ihmettelisin jos siinä olisi mukamas aito minarellin kone.. Mutta pääasia joka tapauksessa että siinä ei ole surullisenkuuluisa 139Qmb kone..

P.a.s.i

Saatanpa ens viikolla käydä kahtoo mitä siellä lukee tarkemmin

fudeisti

Mitähän ne Halpa-Hallin MTX-skootterit on? Kiinalaisia?

tommi

Lainaus käyttäjältä: P.a.s.i - 28.03.13 - klo:18:19
Saatanpa ens viikolla käydä kahtoo mitä siellä lukee tarkemmin

Jos löydät kirjaimet QJ elikkä Qianjiang niin silloin kyse on nimenomaan kopiokoneesta.

Lainaus käyttäjältä: fudeisti - 28.03.13 - klo:21:33
Mitähän ne Halpa-Hallin MTX-skootterit on? Kiinalaisia?

No niitäpä juurikin. Noita on myyty ainakin vuodesta 2006 lähtien..

User

http://motors.falmek.fi/pages/skootterit/maxon-max1.php

OVH. 1390,-  NYT TARJOUSHNTAAN VAIN 1190,-

TEKNISET TIEDOT:

Moottori: 50cc 2-tahtimoottori

Voitelu: tuorevoitelu

Rengaskoko: 13" (130-60-13)

Akseliväli: 1400mm

Polttoainetankki: 5.5L

Valot: LED/Halogen

Sytytys: CDI