Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

A_sentaja

Näin, ja on han siellä voinut sattua klassinen mokakin,eli kiila on ollut paikoillaan ja temmellykseesä vain tippunut.... ;D Sen kun jätät pois sieltä,niin saamme täältä lukea seuraavaksi miksei mopo käy/käynnisty vaikka remontti just tehty...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

purgiaali

Uusissa autoissahan ei  enää nykyään ole takavaloja. Tänään näin sellaisen vetämässä peräkärryä. Ei ollut kärryssäkään valoja. Mitäs laki sanoo noista kärryjen valoista?

Hogiss

Joo eli mulla on tämmönen ongelma omassa soliferissa (vm 2010) ajettu n. 14 000 ja siis skootteri. Ennen toimi kuin unelma ja nyt tänään alkoi nykimään ylämäessä että ei ottanut ollenkaan kaasua alle ja nyki ja hyyty. Mikä voisi olla vikana?

kani

Jos ei toimi ollenkaan niin leikkasko kii? Onko puristuksia? Tuleeko bensaa? Kipinää tulpalle?

konenikkari

#994
Lainaus käyttäjältä: Hogiss - 08.10.13 - klo:15:44
Joo eli mulla on tämmönen ongelma omassa soliferissa (vm 2010) ajettu n. 14 000 ja siis skootteri. Ennen toimi kuin unelma ja nyt tänään alkoi nykimään ylämäessä että ei ottanut ollenkaan kaasua alle ja nyki ja hyyty. Mikä voisi olla vikana?

Vettä kaasuttimessa tai sähkölaitteissa, tulppa kuoli.
Siitä oletuksesta on hyvä aloittaa.
Päästä tyhjäksi uimurikammio, puhtaaseen astiaan, ja katso mitä tuli.
Ja nyt ilmankosteuden ollessa huippuluokkaa,
on syytä pitää tulpanhattu puhtaana, ja jos on, poistaa tulpanhatun päältä siinä mahdollisesti oleva peltisuoja.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Kone


User


nalleolut

jos skootterin rengaskoko on tuo 3.5-10"  ni sopiiko siihen 100/90-10 tai 120/90 rengas ?

ois edullisesti nastarenkaat paikallisessa kirppiksellä. siksi utelen.

pekpel

Eteen voi mennäkin taakse voipi olla tiukka sovitus, mopokohtaista on
Itellä ei sopinu 110/90-10 taakse.. Ja lyhytlohkoinen 4T kiinaihme mulla, pakoputkeen nappas kiinni.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Sampuli

Eikö GY6 139QM* ole hukkakipinä?
Lainaus käyttäjältä: ko2610Kannattaa muistaa vanha totuus... moottoripyöräilijöitä (skobailijoita, mopoilijoita jne.) on kahta lajia: niitä, jotka ovat kaatuneet ja niitä, jotka eivät vielä ole kaatuneet.

pekpel

Lainaus käyttäjältä: Sampuli - 23.10.13 - klo:23:01
Eikö GY6 139QM* ole hukkakipinä?
Ja mitähän tuolla kysymyksellä ajat takaa ?
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Sampuli

Lainaus käyttäjältä: ko2610Kannattaa muistaa vanha totuus... moottoripyöräilijöitä (skobailijoita, mopoilijoita jne.) on kahta lajia: niitä, jotka ovat kaatuneet ja niitä, jotka eivät vielä ole kaatuneet.

openflow

139QM koneet antaa kipinää joka kierroksella.

ramona

tytär omistaa 2010 keeway ry6 skootterin,ajettu 2600km.... ja nyt tökkii,ei ota täysiä kierroksia kuin satunaisesti.ja booaa kun antaa kaasua...joku on tukos mut mikä ????? hyvin muuten pelittää... voisko putki olla tukoss???

kani

Lainaus käyttäjältä: ramona - 10.11.13 - klo:18:38
tytär omistaa 2010 keeway ry6 skootterin,ajettu 2600km.... ja nyt tökkii,ei ota täysiä kierroksia kuin satunaisesti.ja booaa kun antaa kaasua...joku on tukos mut mikä ????? hyvin muuten pelittää... voisko putki olla tukoss???

Katoppa ilmanputsarin suodatin. Mulla oli ihan sama ongelma ja avasin niin märkähän se oli. Kuivaus tukankuivaimella ja taas menee. Oli rankkasateessa varmaan kastunut ja kun on tollaset ilmat ollu niin eihän se kuivu..