Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Sammuu kun antaa kaasua (Kymco Agility 50 fat)

Aloittaja juha43, 26.01.09 - klo:22:46

« edellinen - seuraava »

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: Hover - 03.07.09 - klo:22:19
Vastaisin alkuperäiseen kysymykseen. Ostin itse myös Fat 50:n toukokuussa työnväliajoon ja huomasin saman, ei kulje mihinkään kylmänä tai jos lämpötila laski alle 10 C° niin sai todella pitkään ajella, että alkoi olla vetoja. Se alkoi olla jopa vaarallista kaupungissa kun meinasi jäädä liikennevaloissa autojen jalkoihin. Kysyin sitä liikkeestä, johtuu kuulemma vuodenalussa tulleista uusista tiukemmista säädöksistä että siihen on joutunut laittamaan vakiona .80 suuttimen. Koska huollossa oli pitkä jono ja halusin saada se nopeammin toimivaksi sain mukaan .84 suuttimen jonka vaihdoin itse. Johan se alkoi sen jälkeen toimimaan ihan kuin kuuluikin. Eli kannattaa vaihtaa tai vaihdattaa se suutin jos on tämän vuoden puolella hankittu ajopeli.

Itsellä sama ongelma, vm. on 2006, onko tietoa minkä kokoinen suutin noissa on? Minkähintainen osa tuo on? On hankala vaihtaa?
Ei mopolla mahottomia

Hover

Lainaus käyttäjältä: kaahonen - 09.05.10 - klo:22:02
Itsellä sama ongelma, vm. on 2006, onko tietoa minkä kokoinen suutin noissa on? Minkähintainen osa tuo on? On hankala vaihtaa?

Itse ostin Kymcon viime vuonna (vm. 2009) joten en osaa sanoa mikä siinä vanhemmassa on vakiona, huollossa osanevat sanoa. Sain sen käsityksen että vanhemmissa malleissa oli vakiona suurempi suutin. Suutin ei maksane kuin jotain vitosen, itse sain ilmaiseksi kun valitin ettei kulje kylmänä, samoin sain vielä yhden "talvisuuttimen" (.88) syksyllä. Ei tuo ollut kovin hankala vaihtaa. Penkki pois, kaasutin irti, pohjasta kupu auki ja bensat pois. Siinä se suutin on muistaakseni keskellä, senkun ruuvaa irti ja uusi tilalle.