Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kisbee projekti

Aloittaja miccomus, 06.10.18 - klo:13:23

« edellinen - seuraava »

miccomus

Illan koitin googlailla enkä löytänyt edes paikkaa mistä tilata jotennyt olisi kaikki neuvot tarpeen  :(

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

joni_k

onko ne venttiilivarret siis eri paksusia tässä kisbeessä? vai oliko eri kokoa ne venttiilivarren kumit. noissa on aika paljon materiaalieroja. jotkut kumit on kivikovia ja uutena ja toiset semmosia joustavampia ja oletan että pelaa paremmin.

ottaako jarski se skootteri kiihdytyksessä kaikki kierrokset? meinaan jos sulla on varin rajoitin käytössä eihän se ajossa/ keskijalalla ota täysiä kierroksia mitenkään kun huippunopeus on saavutettu. alkaaha tuo 12000km olemaan 50cc aika paljon ilman aukasua..

miccomus

Kumit mitkä tilasin oli Gy6 mutta ne on milliä liian isot Kisbeehin. Myös varsien osalta. Muutenkin tuo Kisbeen kansiratkaisu poikkeaa "aidoista kinkeistä". Mulla olis ylimääräisenä 2 paria GY6 venttiilivarren tiivisteitä jos joku tarvii.

konenikkari

Minkä vuoden malli se sun kisbee on.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

miccomus


konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

#127
https://www.manualslib.com/manual/976572/Peugeot-Kisbee.html?page=23#manual

Huoltokirja, jos vielä ei ole.

Sivulla 69 on kannesta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

miccomus

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 02.03.19 - klo:10:33
Ok, myös tuonmoinen saattaa sopia
https://www.easyparts.nl/Valve-Stem-Seal_(Genuine-Parts)-p28393496

Sopii joo mutta tuolla oli vaan 1kpl :D

Nyt näyttäis että maahantuoja kotimaassa ratkaisee ongelman :)


joni_k

hyvässä lykyssä englannista oon saanu viikossa tommoset pikku jutut kun menee kirjeenä.

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: miccomus - 02.03.19 - klo:10:39
Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 02.03.19 - klo:10:33
Ok, myös tuonmoinen saattaa sopia
https://www.easyparts.nl/Valve-Stem-Seal_(Genuine-Parts)-p28393496

Sopii joo mutta tuolla oli vaan 1kpl :D

Nyt näyttäis että maahantuoja kotimaassa ratkaisee ongelman :)

Hyvä hyvä, että kotimainenkin vaihtoehto miellyttää  :)
Jottei täältä Suomesta aivan kaikki palvelut lopu  :)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

miccomus

Jarski uudemmissa seosruuvi on ns pacman päällä  ;D pienkone osastolta mm Motonetistä löytyy. Testasin doudle D avainta ja silläkin pystyy pyöritellä. Joten tuntuis että sun kannattais sekin ruuvi ottaa irti kun seuraavaksi putsailet.

Jarski

Kiitoksia kaikille viesteistä.
Avasin kaikki katteet ja tutkein kaikki sähköjohdot. Jokaiseen liittimeen laitoin crc:tä. Alkuperäinen virtalukko luultavasti vaihdettu, kun oli lukon vierestä rautalevyn pala pois ja rautasahan jäljet osassa. Tämä pellin palan puuttuminen tekee ohjaus toppareihin sen että antaa paljon kaatumistilanteessa periksi. Eli sarvet kääntyy liian paljon. Näin luulen että johdot ottanut itteensä kun niissä ei ole pelivaraa yhtään pituudessa. Nyt alkoi toimimaan. Kiitoksia neuvoista.
Katon sitä seosruuvia vielä. Siinä oli sininen vaha päällä reiässä.

MORPA

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 02.03.19 - klo:11:05
Lainaus käyttäjältä: miccomus - 02.03.19 - klo:10:39
Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 02.03.19 - klo:10:33
Ok, myös tuonmoinen saattaa sopia
https://www.easyparts.nl/Valve-Stem-Seal_(Genuine-Parts)-p28393496

Sopii joo mutta tuolla oli vaan 1kpl :D

Nyt näyttäis että maahantuoja kotimaassa ratkaisee ongelman :)

Hyvä hyvä, että kotimainenkin vaihtoehto miellyttää  :)
Jottei täältä Suomesta aivan kaikki palvelut lopu  :)

Kaikki palvelut loppuu jos merkin maahntuoja on hankala tapaus. Alkaa jälleenmyyjiltäkin mielenkiinto loppua jos maahantuojan hinnoittelu on jotain järjetöntä, ja niitä saa joskus. En nyt puhu Pösöstä vaan Kymcosta.

Kyselin osia jälleenmyyjältä, sanoivat että on niitä saatavilla ehkä joskus. Moporassari kertoi varaosatarjonnan menneen niin huonoksi että purkavat vaihtoon tulleita mopoja että saavat osia korjattavaksi tuotuihin ja kehoitti mua hankkimaan osat ihan muualta kuin maahantuojalta. Kertoi Kymco skoottereita menneen parhaina vuosina lähes 200kpl ja niihin sitten takuuhuollot, niin oli ollut ihan hyvää bisnestä.

Kävin kerran Mascon toimipisteessäkin hakemassa osia, tuli ihan sellanen olo että se varaosatiskin tyyppi olis halunnut tappaa mut. Oli siellä niin hieno ilmapiiri ettei riitä sanat sitä kuvaamaan, kun kirosanoja ei saa käyttää. Sain kuitenkin oikeat osat.

Ei aina jaksa kotimainen tarjonta kiinnostaa, easyparts taas kiinnostaa. Ne ei ilkeile, osat pakettiin ja paketti perille. Kiitos ja kumarrus!
Liikennesika.