Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Speedfight 3

Aloittaja Jetii, 08.06.18 - klo:16:07

« edellinen - seuraava »

Jetii

Alkuperäinen ilmansuodatin on paikoillaan, imuläpät näyttäisivät olevan kunnossa.

konenikkari

Oletko käyttänyt imuläpät, kädessä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Jetii


konenikkari

Ok, jos mäntäkin vielä on oikeankokoinen, voi puuttuvan alipaineen syynä olla vain,
k.akselin stefa on pois paikoiltaan tai rikki.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Jetii

#19
Nyt ei mene millään muulla tavalla bensapumppuun polttoainetta kuin että puhaltaa kaasarin ja bensahanan väliseen letkuun ja tankista tuleva bensa menee tankkiin ja sitten imee alipaineletkusta. Silloin bensaa tulee paineella pumppuun mutta laskee heti takaisin. Kuuluu selvästi jostakin vuotoääni

joni_k

oiskoha se bensapumppu rikki kuulostaa vähä sille..taikka joku letku murtunu.

Coastside

Jos vika ei paikannu käynnistämättä. Voi  pullosta ottaa lapolla bensaa kaasariin. Hieman bensaa pulloon ja letku kaasariin. Imaisee letkun ensin täyteen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

helkama sc-r

Lainaus käyttäjältä: Jetii - 10.06.18 - klo:14:11
Nyt ei mene millään muulla tavalla bensapumppuun polttoainetta kuin että puhaltaa kaasarin ja bensahanan väliseen letkuun ja tankista tuleva bensa menee tankkiin ja sitten imee alipaineletkusta. Silloin bensaa tulee paineella pumppuun mutta laskee heti takaisin. Kuuluu selvästi jostakin vuotoääni

Kokeilitko tukkia ilmanottoaukon kaasarista tai ilmanputsarista?
Onkohan näissä takaiskuventtiili pensapumpussa?

konenikkari

Tuossa kuva letkujen järjestyksestä

https://aijaa.com/2kcWji

Ja tuossa pumpusta ja sen venttiileistä

https://aijaa.com/7OdLvi
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Jetii

Noniin. Skootteri toimii taas. Kävi tuttu katsomassa skootteria ja laitettuin vanha pumppu takas. Sillä se toimii. En tiedä miksi se sillä sitten toimii mutta kun se toimii niin en koske siihen enään. Kiitos kuitenkin avusta kaikille

konenikkari

Hienoa että toimii, paljon leppoisia kilometrejä sinne.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

tapiovuorent

Vielä kysymys edelliseen ongelmaan ? .Voiko olla niin , että pumppu joka ei toiminut , olikin alipainehana. Sehän ei kyseisessä tapauksessa pelaa.
Joku muukin on voinut " painia" saman ongelman kanssa.

konenikkari

Kuva tai linkki, toimimattomasta "pumpusta" selventäis, mistä ostettu ja oliko samanlainen kuin alkuperäinen.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Jetii

https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/32450 tuossa uusi pumppu joka ei toiminut. Ostin sen Oulun Sparewheelistä. Ei ole samanlainen kuin alkuperäinen

joni_k

#29