Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Minkä skootterin ostaisi??? (yleinen kysely, pohtimiset jne.)

Aloittaja sebastian34, 29.04.07 - klo:06:19

« edellinen - seuraava »

pera8x

en ihan ymmärtänyt tota 10" ja 12" moottorisettiä? samat pytyt ja männät käy molempiin, jos ne on noita samoja kiinalaisia hondan moottorista lisenssillä, tai ilman kopioituja koneita.

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 01.08.15 - klo:21:04
Ei nyt tullu vastausta kannattaako ostaa..
Kaikki on suhteellista. Mun korvaa kuulostaa siltä, että katselisin vähän muitakin vaihto-ehtoja. Oman nykyisen romun ostin 160€ 2000km ajettuna. Vuosimalliltaan se on 2004. Ollut mökkimopona keski-ikäisellä naisella niin siksi olemattomat kilsat. Mittariston suojamuovitkin oli vielä paikallaan, eli käytännössä oli kuin uusi. Mulle on 200€ ehdoton yläkatto kiinalaisesta, oli ajettu mitä vaan niin sikäli en oikein ymmärrä kysymystä että kannattaako ostaa. Kaikki on suhteellista ja tarkemmin sen määrittelee jokainen itse.

pera8x

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 07.08.15 - klo:09:36
Lainaus käyttäjältä: joni_k - 01.08.15 - klo:21:04
Ei nyt tullu vastausta kannattaako ostaa..
Kaikki on suhteellista. Mun korvaa kuulostaa siltä, että katselisin vähän muitakin vaihto-ehtoja. Oman nykyisen romun ostin 160€ 2000km ajettuna. Vuosimalliltaan se on 2004. Ollut mökkimopona keski-ikäisellä naisella niin siksi olemattomat kilsat. Mittariston suojamuovitkin oli vielä paikallaan, eli käytännössä oli kuin uusi. Mulle on 200€ ehdoton yläkatto kiinalaisesta, oli ajettu mitä vaan niin sikäli en oikein ymmärrä kysymystä että kannattaako ostaa. Kaikki on suhteellista ja tarkemmin sen määrittelee jokainen itse.

samaa mieltä. ekan kiinanskootterin ostin 50 ekellä. se oli jo jotain 20 tuhatta ajettu. ei se haitannut, kun kuitenkin pelas. se oli kaverin mutsilla ollut matkantekovälineenä ja jäänyt sitten ylimääräsek. uusi pytty ja mäntä vaan niin taas sillä pääsi eteenpäin. ajelin pari vuotta, kunnes sitten toi jäi varaosaromuksi ja tarttin uuden. kaverilta sain ilmatteeks solikan, en nyt muista mistä hyvästä. jotain perämoottoriremppaa taisin sille tehdä, niin maksoi tolla solikalla sitten takasinpäin. se oli itse ostanut sen muistaakseni 200 ekellä. siinäkin mittarissa jo lähemmäks 20 000km. uus pytty ja mäntä ja taas mennään. sitten aika hiljattain ostin vielä kolmannen skubun. solikka sekin. tämä yksilö vähän uudempi, en muista vuosimallia. ja ajettu vain alle 2tkm. renkaat ja kaikki kuin uudet. hinta oli kyllä vähän suolainen kiinalaisesta, 240euroa. tähän ei tullut laitettua pyttyä, eikä mäntää. :D

joni_k

 Ostamatta jäi.  Siis meinasin että 10" puolimoottoreita saa melkein mistä vaan. Esim.  Virivarasta.  Mutta 12" eli pidempää puolimoottoreita ei löydy.

Kinkster

Noita Ekin juttuja kun on lukenut niin on selvinnyt, että Aprilia SR50 Factoryssa on suorasuihkutus ja tehoa enemmän kuin pienessä kaukoidän kylässä. Mutta onko samalla moottorilla olemassa mitään retron näköistä peliä tai edes sellaista normaalin näköistä (eli ei mitään sporttijuttuja) mihin saa kauppakassit hyvin ja kypärä mahtuu penkin alle jne?

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Kinkster - 06.09.15 - klo:09:35
Noita Ekin juttuja kun on lukenut niin on selvinnyt, että Aprilia SR50 Factoryssa on suorasuihkutus ja tehoa enemmän kuin pienessä kaukoidän kylässä. Mutta onko samalla moottorilla olemassa mitään retron näköistä peliä tai edes sellaista normaalin näköistä (eli ei mitään sporttijuttuja) mihin saa kauppakassit hyvin ja kypärä mahtuu penkin alle jne?

Ei taida olla valmiina mutta,
vanhempaan aprilia mojitoon taitaa sopia sama piaggion suihkukone ;-)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Skegge

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 24.05.15 - klo:11:12
Eilen illalla naapurissa oli tyttöjen mopomiitti. Neljästä skodesta kolme oli Peugeot Kisbee mallia ja yksi Vespa LX. Kisbee täyttää kaikki kriteerisi.

No niin, kaupat Kisbeestä sovittu.
Ja oma skootterineitsyyskin meni, kävin ainakin kilometrin pituisella koeajolla  ;D

Kone1


pugt200

Sivulla sanotaan näin.

LainaaSolo Manki on SkyTeamin valmistama ketterä menopeli, jolla on hauska huristella niin kaupungin vilinässä kuin pikkuteilläkin. Nelitahtimoottori vie pirteästi kevyttä, vain 66 kilon painoista mopoa. Kompakteista mitoista ja matalasta istuinkorkeudesta huolimatta ajoasento on mukava.

Kone1

Niinhän siinä lukee. Av Motors mainostaa sitä soliferina. No, kiinanpeli kumminkin. On harkinnassa. Ei niitä käyttökokemuksia paljon netissä ole, muuta kuin "on ihan jees" :)

Samppa

Alkuperäinen monkey olisi kyllä jees. Voisi hommata ja entisöidä.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.


Kone1

1600e on aika kova hinta. Toki pyyntihinta, mutta kumminkin.

pugt200