Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ensiskootterin hankinta?

Aloittaja Jere Sumell, 05.06.18 - klo:03:44

« edellinen - seuraava »

MORPA

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 05.06.18 - klo:21:55
jos moottorina on tämä niin loppu tekniikalla ei ole merkitystä. variaattori se jumii siinäkin ja on samoja "ominaisuuksia" oli runko ja muovien laatu ympärillä kuinka hyvä tahansa. mun mielestä toi 139qma moottori ei vaan ole kovinkaan laadukas, tai sanotaan että siitä saisi laadukkaan jos osat tehtäisiin oikeesti laadukkaista materiaaleista,osista ja mitoitus toleranssi olisi toista luokkaa.

No jos vaikka Kymco, ei mene remmit poikki eikä muitakaan kinukin vaivoja. Ehkä suurempi kupillinen riisiä saa chinapeoplet tekemään kunnollista laatua. Samaa moottoriperhettähän on Kymcoissa Pösöissä ja geneerisissä kiinanpaskoissa. Moposkootteri on niin yksinkertainen teollinen tuote ettei sellaisen valmistaminen ole kiinalaisille mikään ongelma.

Tämäkin viesti on kirjoitettu kiinalaisella tietokoneella, näitä pidetään laadukkaina ja tietyt mallit maksavatkin useita tuhansia euroruplia, tämäkin aikoinaan. Niin kauan kun omilla rahoillani läppäreitä ostan, niin Lenovoja tulevat olemaan ;)
Liikennesika.

joni_k

miten kymcon 139qma variaattorin hihna eroaa baotianin hihnasta jos niissä  on sama moottori.. ;D

konenikkari

#17
Kymcon hihna kestää kauemmin koska takavari ei ole samanlainen kuin baotianissa.
Jos pistät kymcoon baotianin takavarin saattaa olla tiedossa, ongelmia hihnan kanssa  ::)
Tosin, ne eivät kaikissa malleissa edes ole vaihtokelpoisia.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

joni_k

en kyllä googlella löytäny mitään eroa takavariaattorissa..  ???

konenikkari

#19
Ota joskus, käteen molempien alkuperäiset variaattorit, yhtä aikaa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Palosella

Neo's 4 on kyllä tosi laadukas peli. Meillä ollut lähes uudesta 25tkm ajettuun sellainen. Nopeusmittari on sähköinen, vaijeria ei siis ole vaan anturi eturenkaassa. Niitä antureita menee kun leipää, tuohon 25tkm niitä on mennyt joku 4kpl meillä jo. Mitään muuta sanomista siinä ei ole ollut, kovaa ajoa vaan!

MORPA

Mä suosittelisin kuitenkin Kymcoa, jälleenmyyntiarvo ei ole kaikista parhain, mutta jos käytetyn meinaa ostaa niin eikö se ole pelkästään hyvä asia ;)

En minä tiedä miksi Kymcoissa hihnat kestää, mutta ei niiden kanssa ole ollut ongelmia. Kymcoilla kuitenkin ajettu ihan hyviä kilsoja tälläkin palstalla, purgiaali ajanut päälle 70000, mutta tehnyt jotain remonttiakin kyllä. Omassa agissa pyörähti matkamittariin eilen 26000, enkä mä nyt oikein tiedä mitä sille pitäis tehdä. Ehkä vaan ajaa kun ei mitään ongelmia tunnu olevan. Varmaan muutkin merkit kestää, mutta nuo paremman merkkiset mopot on hitosti kalliimpia hankkia.
Liikennesika.