Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

voi poistaa

Aloittaja Erkki, 03.05.19 - klo:12:05

« edellinen - seuraava »

Erkki

voi poistaa

konenikkari

Rehellinen myyjä sallii pidemmänkin koeajon.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

#2
Kiinanskoden tarkistuslista:

- onko moottorissa öljyä (öljysäiliössä)
- bensaa tankissa
- käynnistyykö helposti ja toimiiko poljin
- toimiiko vari
- pyöriikö pyörät herkästi ja perä rohinoitta
- pitääkö jarrut
- onko renkaissa tarpeeksi painetta
- onko keulassa öljyvuotoa tai väljää tai kääntäminen takertelevaa
- onko katteet kunnolla kiinni
- toimiiko valot ja onko niiden heijastimet kunnossa
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

Hinnan määrää osto-himo ja pyynti-into. Näissä kiinalaisissa ei vuosimalli merkitse mitään. On tuurista kiinni mitä saa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

#4
tuohon hintaan en jaksais ees kokeilla liikkuuko kärryyn vaan. niin ostin ton edellisenki  ;D on muuten saman mallinen kun toi mun baotian rebel. sä niinku tosissas epäilet kestääkö toi tämän kesän?  ;D mulla on 22tkm lasissa tolla samalla rungolla ja kolmeakymmentä tuhatta tavottelen tälle vuodelle  ;D niin ilmoituksessahan lukee että baotian rebel.. eli sama malli. toi väri ei oo ehkä mun makuun. vakiona mulla oli renkaat karseat, etukumi piti heti vaihtaa alle 1000km ajettuna kun oli ihan neliskanttinen. pääsuutin oli vakiona liian pieni, en muista minkä kokoseen vaihdoin mutta alkoi kulkemaan sen jälkeen kunnolla. toi etulokari tuppaa halkeilemaan kiinnityksien kohdilta, mulla on korjattuna patenttinauhalla. mitäs muuta vikaa..toi kello mittaristossa kesti ehkä kaks sadekeliä kunnes sekosi ja ei oo sen jälkeen toiminu. niin joo tärkein asia..lataussäädin piti vaihtaa tehokkaampaan. ei jaksa ladata vakio säätimellä akkua. se on tiedossa oleva vika tässä mallissa ja muutkin on sen tehokkaampaan vaihtanu.  mitäs muuta.. niin joo lyhyet ja pitkät valot..kummassakin on lyhyet ja pitkät. itsellä oli kontaktihäiriö joka korjaantu kun otin polttimot irti ja takaisin. toisen valon ei kuulu olla siis pimeänä.

joni_k

saaha tuota kysellä. eihän nää tavallaan eroa toisistaan mitenkään, paitsi katteet on erilaiset ja runko voi olla erimallia. tekniikka yms ihan samaa, oli se retro, rebel, yms mitä näitä on. toi rebel on pitkä lohko. en tiedä jotkut sanoo että pitkälohkossa variaattori herkemmin hummaa, tai silleen resonoi wrum wrum..ite just vaihtelin kaikki uuteen ja ei resonointia ole enää näkyny. variaattori alkoi lopulta syömään hihnaa ihan liikaa. en tiedä miksi. mitään terävää ei lautasista löytyny.

Coastside

Olen huomannut että varin ääntelyt ja takkuaminen ja hihnan nopea kuluminen kulkee käsi kädessä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04