Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Super9 lc

Aloittaja MORPA, 24.02.18 - klo:23:55

« edellinen - seuraava »

MORPA

Mukava huomata että joku on moisen laitteen hommannut ja taistelee samojen ongelmien kanssa kuin minäkin. Monologistani saattaa olla useaan ongelmaan apuja tai ainakin vinkkejä.

Sähköinen vesipumppu saattaa olla valittu ihan vaan siksi ettei vesipumppua taida saada kotimaasta millään hinnalla, mutta Easyparts toimittaa. Pumppuja on kahta mallia, ensimmäisessä versiossa on pumpun kytkentä kampiakselille yksi urainen, eli ikäänkuin talttapäinen ruuvi ja siihen sopiva meisseli. Toinen on kuin mutteri ja hylsy, kuten omassani. Ovat lisäksi melko kalliita osia, muistaakseni 70 euroa oli korjaussarjan hinta, joka sitten sisälsi lähes kaiken pumppukoteloa lukuunottamatta.

Muutenkin tuntuu olevan aika arvokas korjattava, mutta hauska ja hyvä ajaa ;) Variaattori on periaatteessa gy6 tyyppiä, eli siihen saa osia halvalla ympäri maailmaa, jopa Suomesta.
Liikennesika.

MORPA

Lainaus käyttäjältä: Partanen Vexi - 13.09.19 - klo:18:47
Veljenpoika poisti sylinterin ja ristitapin sokka sieltä oli irrotessaan raapinut sylinterin pilalle sekä rikkonut männän. Uusi satsi siis tilaukseen ja katsotaan sitten miten toimii kun ne joskus saapuvat.

Jos se ei kuitenkaan tule kuntoon, niin älä heitä roskikseen vaan yritetään tehä kauppoja. Paljoa en maksa kun oon pihi ihminen ;D
Liikennesika.

konenikkari

"Kuvan liittäminen foorumille.
Mene sivulle aijaa.com https://aijaa.com/
Valitse koneeltasi kuva jonka haluat ladata, ja valitse lataa.
kun kuva on latautunut, vieritä sivua alaspäin ja valitse haluamasi kuvakoodilinkki,
kopioi se ja liitä tekstiisi.
Onnea"
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Partanen Vexi


Partanen Vexi


konenikkari

#65
Nonni  :) heti hyvi onnistus, seuraile tuota letkua,
klemmarin vieres joka on painunut jo nyt lähes umpeen.
https://aijaa.com/L33HfH

Männäntapin (ristitappi), lukitusrenkaan nöyrtyminen saattaa johtua,
myös nestekierron, puutteesta johtuvasta, ylikuumenemisesta.
Ei välttämättä ole esim. asennusvirhe.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)