Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Big bore kit -asiaa

Aloittaja Aatos, 20.03.15 - klo:10:44

« edellinen - seuraava »

Aatos


Onkos kellään kokemusta näistä "big bore kiteistä"?

Itsellä on Kymco Super 8 125 ja mietin jos kokeilisi Narakun 160 cc kittiä.

Minkähänlainen vaikutus tuolla olisi? Mun käsittääkseni 150 kuutioinen super 8 on lähinnä päivitetty juuri tällä systeemillä. Mekaniikka on samaa noissa molemmissa.
Voisi siis kuvitella että jos laittaa 160 cc big boren, tekniikka kestää sen hyvinkin.

Mitäs mieltä olette?

pera8x

saman suuntaiset on omat ajatukset. en tiedä minkä maalainen kymco on, onko sekin kiinalainen? ainakin suurin osa noista 50cc kinuskeista on kaikki jotain hondan kopioita ja kait alunperin tarkotettu 80cc:ksi. mutta suomen malleissa vaan pienempi pytty ja eri kansi. "alakerta" samaa kaikissa. noin olen kuullut puhuttavan ja veikkaisin, että tuossa isoveljessä on ihan sama homma.

onhan noita japskipelejäkin erilaisia moottoreita, missä on jonkun verta tehoeroa, mutta moottorit on silti samoja. esim. perämoottoreita jne. ja eikös esim. suzuki pv:tä ole aikoinaan myyty kans muualle maailmalle isompikuutioisena, mutta suomeen vaan 50:senä.

tuollainen mielikuva mulla on asiasta. mitään faktaa ei ole tarjota. mutta kokeile, ehkä se sillä selviää. ;)

-Zone-

Ihan vaan heittona tähän : PV suitsa tehtiin alkujaan jo 50cc koneella ja markkinoille nimellä suzuki epo. Kuutioita ei ollut alkujaan missään enempää, tehoa siinä tosin on kyllä enemmän kun suomiversiossa (3.8 hp/ 6.000 rpm - japan). Vaihteita oli alkujaan 5. Honda dio -koneesta en osaa sanoa mutta 139QMA/B kiinaversiot on tehty 50cc ja kaikki sitä suuremmat pytyt on ylikokosarjoja.

Paroni

#3
Lainaus käyttäjältä: Aatos - 20.03.15 - klo:10:44

Onkos kellään kokemusta näistä "big bore kiteistä"?

Itsellä on Kymco Super 8 125 ja mietin jos kokeilisi Narakun 160 cc kittiä.

Minkähänlainen vaikutus tuolla olisi? Mun käsittääkseni 150 kuutioinen super 8 on lähinnä päivitetty juuri tällä systeemillä. Mekaniikka on samaa noissa molemmissa.
Voisi siis kuvitella että jos laittaa 160 cc big boren, tekniikka kestää sen hyvinkin.

Mitäs mieltä olette?

Kokeilitko? Itsellä Movie 125XL ja miettinyt jos kesällä laittais vähän jotain palikkaa, näin talvella tehot kyllä riittää kun ei ole pitojakaan :)
En tiedä onko Superin kone sama, tässä on vissiin jonkun vanhemman Agilityn kanssa sama pata, ja ymmärtänyt että ~160cc naraku voisi olla suurimpia mikä mahtuisi lohkoon koneistamatta?Painavampaa, kalliimpaa skodua en talvikaatuiluun halua laittaa..