Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

40.000km tasan kahdessa kesässä!

Aloittaja Eki, 05.06.18 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

Eki

Ei varmaankaan, kylmyys pitemmille 300-400km:n edestakaisille reissuille on jo liian kylmää ja märkää, sekin vähentää ajoa siten, että mikäli ei tule lunta ennen joulua, niin veikkaan että noin 51.500km voi jo olla ehdoton yläraja mikäli edes täyttyy?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

viisnelonen

Reilusti on rullattu moposkodulla 2ssa vuodessa.. vastaa maapallon ympäriajoa, se on paljon se.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

joni_k

äläs nyt ens viikollekin on "hellettä" luvattu tarkenee hyvin ajella  ;D

Eki

No kyllä on ajettukin, tuo arvioennuste jo rikki tai ylitetty. :)
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

flyby

Jäbä vetää kyllä kilsat! Mä luulin että mun 10tkm vuodessa on paljon mutta mitäs vielä, yks vetää tuplat.   ;D

Mikäs pisin reissu? Mä kerran vähän innostuin helteillä. Alunperin piti vaan päähänpistona mennä mopolla mökille 450km suunta mutta sitten reissu vaan päivä keerallaan venyi lopulta 10 ajopäivään ja yli kolmetonnia!  ::)

Eki

#20
Lainaus käyttäjältä: flyby - 23.10.18 - klo:11:57
Jäbä vetää kyllä kilsat! Mä luulin että mun 10tkm vuodessa on paljon mutta mitäs vielä, yks vetää tuplat.   ;D

Mikäs pisin reissu? Mä kerran vähän innostuin helteillä. Alunperin piti vaan päähänpistona mennä mopolla mökille 450km suunta mutta sitten reissu vaan päivä keerallaan venyi lopulta 10 ajopäivään ja yli kolmetonnia!  ::)
Pisin on että ajoin kolille kuvaamaan Hyvinkäältä auringonnousua mutta kuvattuani lähdin takaisin Hyvinkäälle samoilla silmillä, mitäpähän siinä matkaa tulee (910km)! Toinen oli tämän Apikan ostoreissu Hyvinkää Oulu yöjunalla ja ajo mopolla Oulusta yhtä soittoa Hyvinkäälle 14h. (579km).
:)
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.