Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kaasutinongelma Piaggiossa?

Aloittaja Peke1978, 19.08.19 - klo:11:15

« edellinen - seuraava »

Peke1978

Moro

Meillä on Piaggio Fly 50 moposkoottori vm. n. 2006 joka on ollut vähällä käytöllä. Nyt parin vuoden seisonnan jälkeen laitoin käyntiin ja kone hyytyi aina kun kaasun väänsi pohjaan, eli meinas sammua. No ei siinä sitten kun kaasutinta puhdistamaan. En ole mikään rassailija tyyppi, mutta tämän sivuston ohjeiden avulla sain tuon kaasuttimen käytyä läpi ja vielä takaisin kasaan ja paikoilleen. On aikalailla samanlainen kuin tämän sivuston ohjeissa on tuo esimerkki, paria johtoa lukuunottamatta. No nyt kun sitten toimenpiteen jälkeen laitoin käyntiin niin kaasu huutaa nyt täysillä koko ajan tyhjäkäynnillä... ja hyytyy kun sen vääntää pohjaan. Mikähän tuossa meni nyt pieleen?

joni_k


Mökkelö

Vanhentunut bensa tankissa.

Peke1978

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 19.08.19 - klo:12:24
voisko olla imuvuoto?

Mitenhän sitä vois selvittää?

Lainaus käyttäjältä: Mökkelö - 19.08.19 - klo:15:09
Vanhentunut bensa tankissa.

Pitäs olla tuoretta

joni_k

kasasitko uusilla tiivisteillä?

Peke1978


joni_k

niin sieltä tiivisteiden välistä voi horia ilmaa. tarkoitan siis imukaulan tiivisteitä ja o-renkaita.

Sepi6

onko 2 vai 4 -tahti ? kun molempia löytyy...
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

Peke1978

Lainaus käyttäjältä: Sepi6 - 21.08.19 - klo:16:21
onko 2 vai 4 -tahti ? kun molempia löytyy...

Eikös se ole nelitahti kun bensat ja öljyt laitetaan eri säiliöihin?

viisnelonen

Nelitahdissa öljy on moottorissa( pl kuivakammiokoneet) nutta tuoreöljyvoidellussa 2T skodussa öljy on omassa erillisessä säiliössä ja sitä lisäillään harvakseltaan koska moottori kuluttaa sitä aina käydessään.
Oiskohan sulla tuorevoitelu 2T kone ?
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Peke1978

Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 22.08.19 - klo:17:06
Nelitahdissa öljy on moottorissa( pl kuivakammiokoneet) nutta tuoreöljyvoidellussa 2T skodussa öljy on omassa erillisessä säiliössä ja sitä lisäillään harvakseltaan koska moottori kuluttaa sitä aina käydessään.
Oiskohan sulla tuorevoitelu 2T kone ?

Niin se taitaa olla. Sitä öljyä tosiaan pitää lisäillä aina silloin tällöin

Sepi6

****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.


Sepi6

Lainaus käyttäjältä: Peke1978 - 26.08.19 - klo:17:22
On tuommonen. Voisko johtua tuosta?
Jollain starttipilot yms sprayllä voi kokeilla, kone käyntiin ja ruutataan imusarjaan jos käynti muuttuu imusarja vuotaa.
Täällä on myös oma "tila" Piaggiolle http://skootterini.com/foorumi/index.php?board=13.0
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.