Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

qingqi zoner 125 cc

Aloittaja pappa52, 18.05.16 - klo:16:17

« edellinen - seuraava »

pappa52

Hei. Mistä löydän Zoner 125 cc Air cut ventil kalvon.
Ei ole minulle kohdalle osunut vaikka etsinyt olen.

konenikkari

Ei taida, noihin erikseen mitään osia saada.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

pekpel

Onko sama kuin 50cc vehjeksissä ?
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

jwalk

#3
Ehkä kantsii tilata koko kaasari, nehän ei järin kalliita ole. Kinkeistä alle 20€ ja EU:sta kympin enempi. Saa sitten muitakin varaosia, luistia,ryyppyä,yms...
Sehän lienee se normi 24mm CVK ?
http://www.ebay.com/itm/CARBURETOR-CARB-GY6-SCOOTER-GO-KART-150-150CC-24mm-/181276389559?hash=item2a34ea30b7:g:GXwAAMXQ56ZR-cKo


konenikkari

#4
Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 18.05.16 - klo:16:31
Ei taida, noihin erikseen mitään osia saada.

Vastoin arveluani, tuolta löytyi
http://www.mc-scatter.com/skootterien-osat-varaosat-yiying-yiying-c-23_50_1329_1330.html?page=2&sort=3a
Sopimisesta ei ole mitään tietoa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

pappa52

#5
Tuo mc osa ainakin erilainen tässä semmonen sienen näköinen tuo metalli tappi.

EDIT: Hyvä muuten tuo Usan kaasari mutta minulla ei noita kortteja ole joten sieltä en voi tilata sitä.

pappa52

Saako suomesta jostain koko kaasutinta ?
Kiitos avusta

Coastside

#7
Jos on debit korttikin, voi kirjautua paypal maksupalveluun jolla voi maksaa ympäri maailmaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#8
Lainaus käyttäjältä: pappa52 - 19.05.16 - klo:10:01
Saako suomesta jostain koko kaasutinta ?
Kiitos avusta

Taas tuli sama osoite  ;) http://www.mc-scatter.com/skootterien-osat-varaosat-solifer-xtr50-kaasutin-24mm-tahti-naraku-p-5600.html
Hinta ei tosin vastaa edelläkuvattuja  :-[
Sama firma kauppaa myös purkuosia,kannattaa soittaa, puhelimella.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

pappa52

MC soitin ei ole kuulemma mitään osia 125 zoneriin.

konenikkari

Harmillista, mutta löytyyhän? niiltä tuo mainitsemani kaasutin.
Minkälainen vaiva sai sinut päättelemään, että tuon venttiilin vaihto, ratkaisisi ongelmasi.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

pappa52

#11
Niin sano ettei löydy. Ei lähde kylmänä käyntiin lämpimänä kaikki toimii ok. Kaikki muut olen katsonut siitä läpi ja tuon löysin kun purin koko kaasuttimen on rikki se kumi siinä. Lähtee heti kylmänä kun laittaa pensaa suoraan kaasariin. Eli minusta vika tuossa ettei alipainetta tule eikä pensa nouse.

EDIT: Käykö tuo usan kaasari varmasti tuohon voisin sen tilata.

konenikkari

Nyt on pakko sanoa helkamalan tavoin, älä tilaa turhaan mitään osaa.
Toimiiko skotusi kiihdytyspumppu, eli ruikkiiko bensaa kaasarin kurkkuun kun kaasua kääntelee.
Eli irroita kaasuttimen putsarin puolelta iso putki,ja katso vaikka peilin avulla ruikkiiko.
Skotusi siis saattaa hyvinkin käynnistyä seuraavalla ohjeella.
Ennen kuin pistät edes virtaa päälle, käännä rauhallisesti kolme kertaa kaasu nolla asennosta täysille.
Pistä virta päälle ja paina starttinappulasta.
Skotu saattaa käynnistyä, älä kuitenkaan aivan heti käännä kaasua, ja jos ja kun käännätkin, vain hippasen ::)
Ja viimeistään tässä vaiheessa, on hyvä kysyä  :D toimiiko skotusi sähköryyppy :-[
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

pappa52

Jos rikki on kalvo niin pitää uusi ostaa että saa kylmänä käyntiin sen. Juu ruikkii kyllä ja on uusi ryyppykin laitettu kun ensin epäilin sitä.

konenikkari

#14
Eikö käynnisty skotusi antamillani ohjeilla?
Jos ei käynnisty, on aika tarkastella venttiilivälyksiä.
Käynnistyykö jos tukit kaasuttimen ilmansaannin, käynnistäessäsi.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)