Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

peugeot jetforce tsdi ei saa virtaa

Aloittaja Lumiaura, 04.07.19 - klo:23:03

« edellinen - seuraava »

konenikkari

#15
Vois olla jäähynesteen joukossa vierasaineita, jos letku ihan vetelä,
saattaa korjaantua letkun vaihdolla, jos noin on,
tai termostaatin ohivirtausreikä tukossa.
Letkut voi myös olla väärinpäin, jäähdyttimeltä pitäis tulla letku pumpun keskelle,
ja pumpun sivusta lähteä sylinterille.
Pistä kuva pumpusta.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

Systeemin korkki? Sehän pitäisi pitää paineet siellä.  Ainakin autoissa on painekorkki.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Lumiaura

itseasiassa letkut oli väärinpäin, vaihdoin ne mutta silti ei meinaa neste kiertää. missäköhän tossa on termostaatti jos koittaisin ilman sitä tai että toimiiko edes

konenikkari

#18
Kannen siinä kulmassa mihin vesiletku tulee jäähdyttimeltä.
Nouseeko lämmöt, ei se kauheesti kierräkään ennen kuin termostaatti aukeaa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Lumiaura

lämmöt oli mittarin mukaan jopa 90 astetta ja termari pitäis olla 60.. tarviiko kantta siis irrottaa et saa termarin kun jossain speedfight 2 pösössä se on ilmeisesti kannen alla

konenikkari

#20
Termostaatti aloittaa avautumisensa n.60 asteessa mutta on täysin auki vasta lähempänä 100 astetta.
Punainen alkaa lämmöissä vasta n.110 astetta, koska järjestelmässä n.1bar ylipaine.
Älä käytä paikallaan, jäähdytys toimii vain liikkeellä ollessa, koska laitteessa ei ole puhallinta.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Lumiaura

no eilen ekan kerran ilmeisesti lämpöleikkasi ainakin kone sammui, mutta kone pyöri heti sen jälkeen ja puristukset tallessa, ja tapahtui siis niin kun olin ajamassa täyttä vauhtia pitkää suoraa tietä niin yhtäkkiä kone sammui ja rengas oli hetkellisesti lukossa sen mitä kytkin ehtii pitää kiinni. voiskohan sitten olla järjestelmä tukossa. lähen huomenna reissuun viikoksi mutta sebn jälkeen voisin vaikka avata kannen ja letkut ottaa irti ja syylärin ja puhdistaa kaikki

konenikkari

Oliko eilen vielä letkut väärinpäin.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Lumiaura

oli, mutta kun vaihdoin ne toisinpäin niin kone kyllä oli kuuma silloin ja sen jälkeen taas meinas leikata mutta voisin kyllä nyt kun se on jäähtynyt niin testata miten lämpenee

konenikkari

#24
Ilmasitko järjestelmän täytön yhteydessä, paljonko meni nestettä.
Täyttötilavuus on 1,2L
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Lumiaura

kävin kylmänä testaamassa niin tuntuu et ei kiertäis nesteet ollenkaa mut kuitenki syylärikin on vähän lämmin mut taas oli leikkaaminen lähellä ja kyllä mä vähän tyhjäkäynnillä letkuja puristelin ym ja määrää en laskenut ku oli iso kannu mis oli jäähdytysneste seos

Coastside

Laita varmuuden vuoksi öljyä bensaan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#27
Totta, myös voitelusta voi olla puute, tosin tuossa laitteessa öljyinen bensiini
päätyy vain männän yläpuolelle,
Jos voitelussa on ongelmia, tuorevoitelusta vastaa, pulssipumppu.
Onko öljysäiliössä öljyä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

#28
Jos se leikkaa kiinni eikä keitä niin voitelu siitä puuttuu. Täällä oli joku keittevä roxi joka ei leikkaillut? Niin kauan kun siellä vettä on, se ei kuumuuttaan voi leikata. Voitelun puutteessea leikkaa vaikka jäähdytys pelaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Lumiaura

Säiliössä on öljyä mutta voihan siellä joku häiriö olla, mutta seuraavaksi ku pääsen mopon ääreen nii testaan laittaa sitä öljyä sopivasti sekaan (1.5-2%?) sit katellaan!