Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

joni_k

mistäs koriruuvilajitelma setin löytäis..? joskus oon semmosen ostanu mutta ei muistikuvaa mistä.. motonet ja biltema ei löydy.

tapiovuorent

Olisiko näistä apua ?.
Biltema: Koriruuvilajitelma  87071 . 160 kpl. Hinta 16,99 €
Puuilo Lahti  : Koriruuvinippelisarja . 170 kpl. Hinta 7,90 €
Puuilossa lisäksi ; jota et ilmeisesti tarkoita: Autotarvikesarja verhoilukiinnikkeet 150 kpl. Hinta : 14,90 €.
P.S. Jos tarvitset vain muutamia " mutteri/ruuviosia ,niin voin järjestää. Ilmoittele. puh.numeronhan tiedät.


joni_k

Just tommonen puuilo nippelisarja. Täytyy kattoa onko täälpäin puuiloa..jos ei nii elokuussa muutto orimattilaan Lahden puuilo lähel ;D

joni_k

Onko kukaan kokeillu että toimiiko vilkut ja valot normaalisti jos ottaa mittariston irti? Ite oon ajatellu riisua noi ohjaustangot näkyville ja mittariksi joku digitaalinen.toinen vaihtoehto joku solifer retro mittaristo näkis pimeässä about nopeuden.muutenki ärsyttää noi muovit rämisee ja kolisee.. ;D

pekpel

En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 30.06.17 - klo:15:57
Onko kukaan kokeillu että toimiiko vilkut ja valot normaalisti jos ottaa mittariston irti? Ite oon ajatellu riisua noi ohjaustangot näkyville ja mittariksi joku digitaalinen.toinen vaihtoehto joku solifer retro mittaristo näkis pimeässä about nopeuden.muutenki ärsyttää noi muovit rämisee ja kolisee.. ;D

Tämmöisen minä ruuvasin muinoin roxiin kiinni,kun laitoin siihen crossistongan ja korotetun stemmin.

http://www.motonet.fi/fi/tuote/3832834/Monitoimimittari-KOSO-DB-01R

Hinta oli silloin halvempi,mutta taisi ollakkin hieman karsitummat ominaisuudet...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

joni_k

#2647
tää olis kyllä hieno mutta hitusen arvokas..  ;D mulle riittäis nopeus ja polttoaine suuri plussa. paljonkoha kiinaskoottereissa on toi ohmiluku?miten toi kierrosluvun sais toimimaan tai mistä se signaali?

jwalk

Mulla oli entisessä mopossa eBayn jenkakello, se otti pulssinsa puolan ja cdi:n välistä. Pitää muistaa, että GY6 on ns. "hukkakipinäkone", eli antaa kipunan joka kampparin kierroksella, kuten kakstahti.

tapiovuorent

Jonille tiedoksi ( ehkä muillekin)" Levymutterisarjaa " löytyy yksi versio myös Motonetista 88-2033. 11,90 €. ( löytyi sattumalta ,kun etsin helaosastolta muita tarvikkeita)

joni_k

Joo ton setin löysinkin. Hölmöä vaan ettei tohon ole niitä ruuveja myynnissä ollenkaan.. ;D

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

joni_k

jos tätä keskustelua ihmiset lukee paremmin. siis ei menny toi perähomma ihan putkeen kun ei oo prässiä..no nyt meinaan hankkia 10" perän rattaat. riittääkö se iso ratas ja akseli jossa pieni ja iso ratas? vai pitääkö ostaa myös se akseli jossa takapyörä on kiinni?idea on että perä auki romut ulos ja uudet sisään ja perä kiinni.

pera8x

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 04.07.17 - klo:07:56
jos tätä keskustelua ihmiset lukee paremmin. siis ei menny toi perähomma ihan putkeen kun ei oo prässiä..no nyt meinaan hankkia 10" perän rattaat. riittääkö se iso ratas ja akseli jossa pieni ja iso ratas? vai pitääkö ostaa myös se akseli jossa takapyörä on kiinni?idea on että perä auki romut ulos ja uudet sisään ja perä kiinni.

mää en tiedä joutuuko jotain prässäileen, jos ostaa valmiin setin isompaa perävälitystä. sillon joskus aikoinaan vaihdoin pikkupyöräsen välitykset isopyöräseen, niin ei tarttenut ainakan prässäillä mitään. osien vaihto vain ja perä takasin kiinni.

Coastside

Se kytkimen akseli voi vaatia voimaa mutta kun kuumentaa perän, karisee osat itsestäänkin. Välitysten vaihdossa sitä ei tarvitse irroittaa. Peräremonteista on ketju jossakin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04