Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

SpeedFightin kulutuksesta/kaasarista

Aloittaja alumiini, 06.08.07 - klo:22:07

« edellinen - seuraava »

alumiini

Morjesta Kaikille!

On alkanut tässä kesän mittaan nyppiä toi oman speedfightin bensan kulutus (n.6l/100km). Tuo kulutus on rauhallisella ajolla, jos revittelee niin tankilla pääsee satasen. Muutenkin skootteri haisee ajon jälkeen tosi paljon bensalle, mitään vuotoja ei kuitenkaan näy.
Olen tässä kaasaria tutkaillut ja puhdistellut, mutta mitään suurempaa en osaa sille tehdä. Kaasuvaijerin letku on melko rispaantunut, mutta sen ei kai pitäisi vaikuttaa?
Voisiko vika olla jossain kaasarin suuttimessa tai neulaventtiilissä?

Samppa

Laitappas ihan ensimmäisenä tietoa moniko millinen kaasari kyseessä ja mitä virityksiä löytyy   :).
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

alumiini

Hups!
Tosta kaasarista en osaa sanoa kyllä mitään, mutta luulisin että se on ihan vakiomallia. Ainakin se on Gurtner merkiltään.
Vireistä en tiedä muuta kun että pakoputkesta on poistettu hukkaputki? tms. Variaattoria en ole availlut, mutta luulen että se on ihan tehtaan jäljiltä, koska vehje ei kuitenkaan kulje kun n. 58Km/h

Joona

#3
mulla on kans alusta asti syönyt samanverran(n.6l/100km.matkaajoa pääsee 150km/tankki.mulla on kaasarille tulevista letkuista monet rispaantunu ja bensaletku vuoti hieman.leikkasin letkusta n.1cm pois(rispaantuneen pään)ja laiton takas kii nii ei vuoda ennää.
     
Peugeot Speedfight2

alumiini

No huhhuh!
Kai se on sitten vaan uskottava että pösö syö kaiken minkä sille antaa. hauskaa kun kaverin zoneri vie jotain 3l/100km..

Steelwing

Lainaus käyttäjältä: alumiini - 08.08.07 - klo:12:27
No huhhuh!
Kai se on sitten vaan uskottava että pösö syö kaiken minkä sille antaa. hauskaa kun kaverin zoneri vie jotain 3l/100km..

Ei sen kyllä pitäisi 6 litraa tai enemmän satasella kuluttaa. Itselläni kuluttaa n. 3,5 l/100 km tehoputkella varustettuna ja ilman variaattorin rajoitinlevyä, pääsuutin on kokoa 72.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Steelwing - 02.09.07 - klo:01:21
Ei sen kyllä pitäisi 6 litraa tai enemmän satasella kuluttaa. Itselläni kuluttaa n. 3,5 l/100 km tehoputkella varustettuna ja ilman variaattorin rajoitinlevyä, pääsuutin on kokoa 72.

Mikäli puhut kakstahtisesta, on tuo kyllä aika vähän. Toisaalta palstalla on ollut aikaisemminkin keskustelua kulutukseen vaikuttavista tekijöistä ja niitähän on monia...  ;D
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Steelwing

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 02.09.07 - klo:10:53
Lainaus käyttäjältä: Steelwing - 02.09.07 - klo:01:21
Ei sen kyllä pitäisi 6 litraa tai enemmän satasella kuluttaa. Itselläni kuluttaa n. 3,5 l/100 km tehoputkella varustettuna ja ilman variaattorin rajoitinlevyä, pääsuutin on kokoa 72.

Mikäli puhut kakstahtisesta, on tuo kyllä aika vähän. Toisaalta palstalla on ollut aikaisemminkin keskustelua kulutukseen vaikuttavista tekijöistä ja niitähän on monia...  ;D

Vähän se onkin, mutta totta. Voisikohan olla, että variaattorin rajoitinlevy vaikuttaa noin paljon kulutukseen alumiinilla?