Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Nitron tekniikka

Aloittaja ihis, 08.06.08 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

Palexd

Onkohan taas vika liittimessä, kun etuvalo ei toimi? Palaa pitkien valojen merkkivalo vaikka todellisuudessa on koko ajan parkit päällä, valokytkintä ku painelee nii ei ole mitään vaikutusta.
MYYDÃ,,Ã,,N TAI VAIHDETAAN HYVÃ,, MBK NITRO MOPOSKOOTTERI, http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=661.msg8308#msg8308

A_sentaja

Paljon mahdollista, toisaalta aeroxin ajovaloliitin on seelaisessa paikassa, että jo pelkkä kosteus voi tehdä tepposet. Varsinkin sateen jälkeen voi ilmetä valojen toimimattomuutta/välkkymistä. Kuivaa liitin ja lampun kanta, sekä pesä johon lamppu tulee. Pitäisi auttaa ongelmaan.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Palexd

Joo, pitääpä kokeilla. Tosiaan kylmällä/kostealla ilmalla tuota ilmenee useimmiten, yleensä seuraavana aamuna toimii taas valot mutta nyt eivät ole toimineet pariin päivään.
MYYDÃ,,Ã,,N TAI VAIHDETAAN HYVÃ,, MBK NITRO MOPOSKOOTTERI, http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=661.msg8308#msg8308

3nimal

En keksiny muutakaan topiccia nii kysyn nyt täällä et jos pistää nitroon vaikka tuolta http://www.easyparts.nl/showarticles/0-968-156-946-637-2586/Sturen-Streetbike--Off-Road-TNT.html jonku 22mm crossitangon nii pitääkö ostaa myös uus kaasukahva, jarrukahvat, vilkunkatkaisija yms. vai käykö ne mitkä siinä on vakiona? ku oon jostain lukenu et nitros ois vakiona crossitanko ja ne vakiot kävis jos vaan ostaa 22mm:sen tangon. Kysyn siis koska oon vasta hankkimassa tässä nitroa nii en voi ite tarkistaa asiaa ja aattelin laittaa sitä vähän.

A_sentaja

Siis tangon läpimittahan on kahvojen kohdalta sama, riippumatta siitä mikä tanko on kysessä. Ainoastaan kiinnityspalojen kohdalla ilmenee heittoa ts onko kyswssä ns fatbar tanko tai vakio. Joten orkkistupet käy aiva hyvin..
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

IrwinGoodman

Mikähän tuossa Nitrossa on kun laittaa käyntiin niin kierrokset nousee tappiin?

Skootteriin on vaihdettu Mhr Replica 70cc, Dellorto Phbn 17,5mm + Pipercross, Mhr Multivar 2000 3,5gr rullilla, Yasuni R.

Kaasuttimen säädöt: pääsuutin 100, neulan prikka keskellä, ilmaruuvia 3 kierrosta auki

Hihnaa ja takavariaattori ei ole paikoillaan. Tulppa on Ngk Br9hs.

Mitäköhän muuta minun pitäisi vielä kertoa. :D Ei ole kaasu hirttänyt kiinni.

ihis

#36
Lainaus käyttäjältä: IrwinGoodman - 18.06.09 - klo:21:41
Mikähän tuossa Nitrossa on kun laittaa käyntiin niin kierrokset nousee tappiin?

Skootteriin on vaihdettu Mhr Replica 70cc, Dellorto Phbn 17,5mm + Pipercross, Mhr Multivar 2000 3,5gr rullilla, Yasuni R.


Eiköhän vika ole juuri tossa että sulla on aivan väärän kokoinen pytty ym p*****

Kannattaa pyytää poliisisetä tutkimaan ja säätämään kierrokset kohalleen, varmasti ratkeaa ongelma.
Rohkeasti vain ;)
Onkos tämäkin foorumi menossa teinien virittelypalstaksi...
***Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla***

karkulainen

^ ::)

Kaasarissa kaikki kohdillaan?
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

IrwinGoodman

Lainaus käyttäjältä: karkulainen - 18.06.09 - klo:22:46
^ ::)

Kaasarissa kaikki kohdillaan?

Mistäköhän lähtis säätämään?

A_sentaja

Jos nyt ensin laitat sen ilmaruuvin 1 1/2 kierrosta auki, ja katsot että kaasarin luisti toimii normaalista. Jos ei auta, niin isompaa suutinta. Nämä nyt ens alkuun..
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

IrwinGoodman

Lainaus käyttäjältä: A_sentaja - 19.06.09 - klo:09:10
Jos nyt ensin laitat sen ilmaruuvin 1 1/2 kierrosta auki, ja katsot että kaasarin luisti toimii normaalista. Jos ei auta, niin isompaa suutinta. Nämä nyt ens alkuun..

Selvä, mie kokeilen nuita.

Samppa

..ja katsot ettei ole missään imuvuotoja.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

IrwinGoodman

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 19.06.09 - klo:14:44
..ja katsot ettei ole missään imuvuotoja.

Miten nuo voi kokeilla?

IrwinGoodman

Lainaus käyttäjältä: A_sentaja - 19.06.09 - klo:09:10
Jos nyt ensin laitat sen ilmaruuvin 1 1/2 kierrosta auki, ja katsot että kaasarin luisti toimii normaalista. Jos ei auta, niin isompaa suutinta. Nämä nyt ens alkuun..

Ilmaruuvi 1,5 kierrosta auki, luisti toimii normaalisti, laitoin 10 numeroa isomman pääsuuttimen eli 110. Ei vaikuttanut. Vieläkin nousee kierrokset tappiin. Mitä sitten?

IrwinGoodman

Mikä tuossa nyt on kun jäähytysnesteet on mustat, silloin kun lisäsin uudet nesteet niin ne oli silloin vaalean vihreät. Käynnissä tuo roskaläjä on ollut n.10 min. Siinä ajassa nesteet menneet mustaksi.