Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

Joniihaite

Joo ruiskuversio on mutta fi valo ei vilkuta.

Coastside

Ruiskussa ei asiaa tuntematon voi tehdä juuri mitään kuin akun ja tulpan osalta. Systeeminä se ei ole monimutkainen mutta välineet puuttuu.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Joniihaite

Akku on tällä hetkellä viittävaille tyhjä kun on koitettu starttailla.
Alkujaan pyöritti kyllä hienosti vaan ei käynnistynyt.
Onkohan tuo CDI boksi tangosta alas katsottuna ylempi vaiko alempi musta mötikkä? Vaiko kumpikaan?(aivan akun vierestä en löytänyt)
Vaikka molempien liittimet kyllä tuntuvat olevan kondiksessa.
Kaipa mopon silti saisi potkaistua käyntiin vaikka akku olisikin vähissä?
Vaihdan tulpan vielä kun kotiin ennätän vaikka se ehjältä vaikuttikin.
Kovasti kiitoksia näistä ja tulevistakin vastauksista! Jos vaikka säästyisi "turhilta" huolto maksuilta...

Coastside

Googlaamalla löytyy honda ruckus/zoomer service manual, jossa on 300 sivua.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

xx851z

Lainaus käyttäjältä: Joniihaite - 13.05.15 - klo:11:38
Joo ruiskuversio on mutta fi valo ei vilkuta.


Jos valo ei pala tai vilkuta, niin on toivoa että vika voisi olla yksinkertainen. Kerroit, että se on seisonut vuoden, eli onko laitteessa vuoden vanhat bensat? Jos on, niin heti vaihtoon.
Osaatko sanoa mitään puristuksista? Starttaako kone "liian"  kevyesti, jos vaikkapa karstan pala olisi venttiilin välissä ja puristukset hukassa.
Keep the shiny side up and the rubber side down!

Mc rambo

Auttakaa tyhmää pitäs vaihtaa roxista putkesta villat ja putkenasiis on stage6 pro replica otin änkän irti putkesta mutta en päässyt mitenkään käsiksi villoihin nopeita vastauksia kiitos :/

Coastside

Jos se on poppareilla koottu niin poraa ne kannat irti ja työnnä niitti sisälle.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04


konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

pekpel

Menee vissiin putkeen koko homma.. :o
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Meccca

Onko väliä kummin päin petilaakerin laittaa lohkoon kiinne? molemmat puolet näyttää täsmälleen samalta mutta toisella puolella vain tuo kaiverrettu laakeritieto/nimi. kyseessä nämä laakerit https://sparewheel.fi/product_info.php/cPath/10_60_543_1005/products_id/14851

Coastside

Merkinnän idea on että se näkyy asennettuna jotta mittaamatta saa mallin selville, ei sillä muuta väliä ole Urakuulalaakerissa jossa ei ole suojalevyjä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Kinkster

Mistäs kaupoista sellaisia variaattorin rajoitusprikkoja kannattaa etsiä?
Ja kummanlaista prikkaa kannattaa käyttää eli holkin päälle tulevaa vai holkin jatkeeksi tulevaa. Ja onko holkin perään tulevan oltava sisähalkaisijaltaan akselin halkaisijan verran vai tekeekö hallaa jos se on isompi. Kymcoon tulisi eli gy6 kone ja variholkin sisähalkaisija on 14mm ja ulko 20mm. Onko jossain muissa kiinanvehkeissä suoraan tuohon sopivaa prikkaa. Kymcon oma holkki pykälällä rajaa nopeutta liikaa.

-Zone-

Hio se vakioprikka kapeammaksi. Nauhahiomakoneessa varmaankin menee parhaiten.

Kinkster

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 23.05.15 - klo:11:41
Hio se vakioprikka kapeammaksi. Nauhahiomakoneessa varmaankin menee parhaiten.

Ei oo pääsyä moiseen. Pitää joku prikkaviritelmä toteuttaa. Ja prikoilla saa hienosäädettyä varmaan helpommin.