Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kahvanlämmittimet kyydissä olijalle

Aloittaja arla_m6, 19.07.17 - klo:17:43

« edellinen - seuraava »

HiTec

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 20.07.17 - klo:16:43
Molemmilta sivuilta hihnat vyötärön ympäri olevaan pikasoljella. Kuski huomaa jos siellä alkaa jotain tapahtumaan.

Ja sitten jos tapahtuu, onkin tuo yhdistetty lihasäkki aika "mielenkiintoinen" tapaus mitä siinä lopulta käy kummallekin. Tästä syystä tuo matkustajan sitominen tulisi prätkässä jopa kieltää kokonaan, sidottiin sitten pyörään tahi kuskiin, ellei sitten käytetä jotain velcro-tyyppistä, onnettomuustilanteessa helposti irtoavaa kiinnitystapaa :-\
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

joni_k

Lainaus käyttäjältä: arla_m6 - 20.07.17 - klo:17:52
Toinen vaihtoehto on tunkea akka tonne satulan alle. On meinaan tilaa.  ;D. Olisi suojassa ajoviimalta.  ;).

No, leikki sikseen. Tutkin tuota kahvaa alapuolelta niin sinne saisi lämmityselementin hyvin piiloon. Ei näkyisi ulospäin. Lämpii sit mitä lämpii.

kannatetaan. ;D

Coastside

#17
Lainaus käyttäjältä: HiTec - 20.07.17 - klo:22:52
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 20.07.17 - klo:16:43
Molemmilta sivuilta hihnat vyötärön ympäri olevaan pikasoljella. Kuski huomaa jos siellä alkaa jotain tapahtumaan.

Ja sitten jos tapahtuu, onkin tuo yhdistetty lihasäkki aika "mielenkiintoinen" tapaus mitä siinä lopulta käy kummallekin. Tästä syystä tuo matkustajan sitominen tulisi prätkässä jopa kieltää kokonaan, sidottiin sitten pyörään tahi kuskiin, ellei sitten käytetä jotain velcro-tyyppistä, onnettomuustilanteessa helposti irtoavaa kiinnitystapaa :-\

No niin löydämme elämän suuria viisauksia. Kiinnitys irtoaa kun tiedyt ehdot täyttyy, vaikkapa ylisuuri kallistuma tai kuskin päätös tms. Jos ajatellaan suoraa törmäystä, on kuskille etu ettei jää väliin. Norsu kun istuu takapenkillä kun on vauhtia.

Irrottautminen vauhdissa tahallaan on hyvin harvinaista arkiliikenteessä ja kun se tapahtuu on tilanne hallitsematon.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#18
Tuolta voi katsoa mallia miten repsikka pysyy kyydissä, ja taitaa kädetkin pysyä...kuumina  ;D


http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/5580/Ylen-urheilutoimittaja-Inka-Henelius-240-kmh-vauhdissa-Imatran-katuradalla.htm?ref=front
Veikkaan että oli Inkalle ikimuistoinen kokemus, eikä käsiä ajoviimasta huolimatta ainakaan palellut  ;D
Ja kokemustakin on tuosta, 50 km rajoitusalueella, kyykkysyli/lusikka asennosta, pyörän törmättyä sivukadulta tulleen auton kylkeen,
repsikka lensi kuskin yli 12m eikä pahasti loukannu, kuskilla oli kipuja enemmältäkin  :(

Lopuksi pakollinen: seitkyt luvulla mentiin kokoontumisajoon ja vaimo oli viimeisillään raskaana,
ja normiasento satulassa oli hankala,
koska siitä huolimatta tahtoi mukaan, istui koko matkan satulassa takaperin.
Sillä kertaa tosin ajettiin tosi varovasti, olihan kyydissä niin kallis ja rakas lasti :D

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)