Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vespa GTS 300 uudistuu hieman

Aloittaja oskuk, 18.02.19 - klo:18:56

« edellinen - seuraava »

oskuk

Moottori ei edelleenkään suurene, mutta tämä HPE-moottori muuttuu hieman, ilmeisimmin kannen osalta ja siitä likistetään enemmän tehoa ja vääntöä.

https://www.vespa.com/us_EN/news-promo/vespa-GTS-300-new-HPE-engine.html
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/vespa/vespa-gts-300-hpe-review-2019-specs




Palosella

Tuo uusi mittaristo ja LED etuvalo on tosi hienoja juttuja mielestäni. Elettricaan taisi tulla ensimmäisenä tuo uudistettu mittaristo.

PappaSkootteri

Jopa LX125cc;kin uudistuu vaan menee harmittavasti yli 11kw (11,6kw) tehot jotta olisi kevytMPkortilla ajettavissa :(
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/vespa/vespa-lx-125-3v
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

Coastside

Tuon verran pudottaisi helposti mutta se pitää tyypittää virallisesti siihen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Palosella

En kyllä aina ymmärrä, miksi noin pitää tehdä, ehkä Italiassa ei sitten välitetä tehorajoista. Sama esimerkkinä Yamahan MT-03. Siinä on 660cc ja 36kw. Jos sitä haluaa ajaa A2-kortilla, siitä täytyy kuristaa 1kw pois ja muutoskatsastaa 35kw tehoille  >:(

viisnelonen

#5
Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 19.02.19 - klo:22:34
Jopa LX125cc;kin uudistuu vaan menee harmittavasti yli 11kw (11,6kw) tehot jotta olisi kevytMPkortilla ajettavissa :(
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/vespa/vespa-lx-125-3v

"The four stroke, 125cc air cooled engine makes 11.6bhp "
Tiedä sitten mikä on totuus mutta koska on ilmajäähdytteinen niin veikkaisin että on heposia..

ps Tuossa mun X9 125:ssa on tasan tuo 11 KW
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Palosella

Jaaaaaaaa sehän muuttaa koko asian. Ei se ole kun 8.6kw. Ihmettelinkin, että ei Vespoissa yleensä ole ollut paljon tehoa kuutiotilavuuteen nähden.

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Palosella - 18.02.19 - klo:22:39
Tuo uusi mittaristo ja LED etuvalo on tosi hienoja juttuja mielestäni. Elettricaan taisi tulla ensimmäisenä tuo uudistettu mittaristo.

Hmm. Ottaisin kyllä tripin, mutta muuten en kaipaa mitään blingblingiä tai "toiminnallisuutta" mittaristoon lisää. Jarruvalot ja vilkut saavat saada lisätehoa myös vapaasti, ovathan turvatekijä. Lisävääntö ja teho, en tiedä huomaisiko niitä, kokoeilijat väittävät huomaavan, muta noissa tuskin kukaan vertasi vanhaan suoraan.  Niin tai näin, kyllä ohituskiihtyvyys aina paremmaksi tulla saa. Muotoilussa on keulassa pientä muutosta, miksi, en tiedä. Usbiliitännästä en paljoa maksaisi, sen kun laittaa itsekin helposti. Kummallista ettei moista ole ulkoisena myös.

Palosella

Trippihän noissa vanhemmissa GTS:ssä onkin ollut, oikein kaksin kappalein. En tiedä miksi välillä yksinkertaistivat vähän liikaakin sitä mittaristoa. Hyvä vaan, että toivat taas uusia ominaisuuksia. Uusissa Kotareissa on vastaavat mittaristot.

Renata

Anteeksi tyhmä kysymys.
Milloin tuli 300 kuutioiseen Vespaan HPE moottori?
Mutta huomenna kuitenkin sataa

konenikkari

"Vuonna 2019 Vespa julkaisi päivitetyn version GTS:stä, Vespa 300i GTS HPE:stä"
https://en.wikipedia.org/wiki/Vespa_GTS  :)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)