Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Moottorin pinnoitusaineet ja muut ihmelitkut?

Aloittaja villain, 07.05.18 - klo:11:00

« edellinen - seuraava »

Metusalem

Itse kaatelen Motonetin ruiskusuuttimien puhdistusainetta epäsäännöllisen säännöllisesti sekä skootteriin että autoon.
Ai miksikö? En tiedä, kai kun  eivät maksa juuri mitään ja kun hetken tuijottaa kiinteästi purkin etikettiä niin tulee sellainen olo että kyllä nämä nyt varmaan jotain putsaavat ja auttavat, vaikka ei nyt mitään vikaa varsinaisesti ole ollutkaan.

MORPA

Mä en kyllä näihin mömmöihin usko sitten ollenkaan, mutta ostakaa vaan jos...mieltä rauhottaa tai jotain ;D
Liikennesika.

kaukkis

X1R  laitoin tipan skoden koneeseen. tuskin siitä haittaakaan on

joni_k

ite oon jäänestoa käyttäny, tai mitä se nyt on..no kumminkaan ei oo koskaan ollu kaasarin kanssa ongelmia.

MORPA

Mitä sillä jäänestoaineella oikein haetaan? Sitooko se veden itseensä ja muodostaa seoksen joka ei jäädy, vai hylkiikö se jotenkin vettä vai mitä hittoa?

Bensiinin seassa pakolla myyty etanoli nyt ainakin sekoittuu veteen ja muodostaa sen kanssa erivahvuisia seoksia jotka jäätyvät ties missä lämpötiloissa. Toisaalta väitetään tämän etanolin imevän itseensä vettä ulkoilmasta, et mitä hittoo? Joku kemisti valistakoon minua tyhymää ihmistä tässä asiassa. ::)
Liikennesika.