Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Suzuki Burgman, 200 vai 400??

Aloittaja Kalkkaro, 06.05.14 - klo:18:43

« edellinen - seuraava »

HiTec

Lainaus käyttäjältä: Kalkkaro - 28.12.14 - klo:13:09
Mutta niinkus sanoit, kauneus on katsojan silmissä.

Näinkin, mutta kovemmassa vauhdissa tuollainen suuri lätkä muodostaa myös suuren ilmakuplan sinne pleksin taakse => ajossa ikäänkuin "tuulee selkään", joka painaa kuskia kohti tuulilasia :o Ja miten tuollaiseen isoon lätkään sitten sivutuuli tai rekan perässä ajaminen käykään :-\
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

oskuk

Skotterissa litran pullo varapensaa mahtuu mukaan varmaan kilometrinnäkäiselle?

Kalkkaro

Lainaus käyttäjältä: HiTec - 10.05.14 - klo:21:42
Lainaus käyttäjältä: Kalkkaro - 10.05.14 - klo:20:51
...kahvasuojat,
Nääh, ulkonäkö menee pilalle :-\

Olen nyt alun viidettä kesää miettinyt tota HiTec:n kommenttia kahvasuojien rumuudesta.
Ja en ole hoksannut miten ne pilaavat ulkonäön ( ymmärrän että HiTec kommentissaan viittaa skootterin ulkonäköön )

Minun mielestä eivät pilaa, mutta kätevät ovat alku keväästä ja loppu syksystä ja viime kesänä olivat hyvät kaikilla yli yön kestävillä reisuilla. Siis suojaavat ajoviimalta, sateelta ja koppijaisilta.

400 Burgman, 09

lehtijussi

Tollanen komee valkonen Burgeri (siinäkin kahvasuojat) tuli vastaan eilen Oriveden asemalta vähän Kangasalan suuntaan...  ;D

HiTec

Lainaus käyttäjältä: Kalkkaro - 29.04.18 - klo:07:57
Lainaus käyttäjältä: HiTec - 10.05.14 - klo:21:42
Lainaus käyttäjältä: Kalkkaro - 10.05.14 - klo:20:51
...kahvasuojat,
Nääh, ulkonäkö menee pilalle :-\
Olen nyt alun viidettä kesää miettinyt tota HiTec:n kommenttia kahvasuojien rumuudesta. Ja en ole hoksannut miten ne pilaavat ulkonäön ( ymmärrän että HiTec kommentissaan viittaa skootterin ulkonäköön )

"Pikkasen" wanhaan viestiin nyt kyllä tartuit, mutta jos viidettä kesää on jo miettinyt, niin... ;) Mutta siis kahvasuojat vaan mielestäni toisiin sopivat ja toisiin ei sitten niin mitenkään, riippuu toki moposta ja suojastakin ja tämä on tosiaan vain henk.koht. mielipiteeni ja jollain toisella varmasti on omansa, that's life. Kuten sekin että rehellisesti tuosta kuvastasi ihan ekana tuli mieleeni kyttä-skootteri :-[

Ja mitä tuohon ulkonäön pilaamiseen tulee, niin ei kyllä tuota meikäläisenkään mopon "räppänää" mitenkään tyylikkääksi voi sanoa (kuva lainattu netistä, itsellä on samanlainen tuulilasi pikkasen lyhyempänä), vaan hoitaa hommansa kuten pitääkin niin olkoon. Lähinnä nuo alalevikkeet on tuossa lätkässä se juttu, joka poistaa noiden erillisten käsisuojien tarpeen about kokonaan. Eli kyllä se itselläkin aika usein menee käytännöllisyys ennen ulkonäköä, ja sitä kautta ne kahvasuojatkin varmasti tulee "perustelluiksi" kuten itsekin tuossa mainitsit 8)

Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

Kalkkaro

#80
Morjens Jussi ja HiTec. Olipa mukava huomata että olette edelleen remmissä mukana te jotka olitte aktiiveja silloin kun tätä harrastustani aloittelin ja pähkäilin ostaako 200 vai 400 kuutioinen Burgeri.

Ei tuo viestini missään nimessä tarkoita että olisin mieleni tosta HiTec:n kommentista pahoittanut, eikä sitäkään että olisin aktiivisesti reilut 4 vuotta tuota kirjoitustasi miettinyt.

Enemmän kait halusin pompsauttaa vanhan keskustelun pinnalle kun tuolla toisessa ketjussa joku kaipaili muitakin 400 Burgerin omistajia ilmoittautumaan.

Purkillani on nyt ajettu 38 000km ja viides kesä minun omistuksessani alkamassa. Ja tykännyt olen. Korjata ei ole tarvinnut, normi huolloilla olen selvinnyt. Variaattoriremmikin on vielä alkuperäinen.

Lainaus käyttäjältä: yari67 - 06.05.14 - klo:20:18
Suosittelen ehdottomasti isompaa, ettei tartte kahden vuoden päästä vaihtaa. Nälkä kasvaa syödessa. Ja ajohalut ajaessa.

Olit Jari oikeessa, ehdottomasti oli oikea ratkaisu ostaa nelisatanen käytettynä vs. Kakssatanen uutena. En usko että kakssatasella olisin näin kauaa ajanut.

Minä olen vanhan liiton mies. Ajattelen että kamppeella pitää ajaa 5-6 kesää ennenkuin siitä voi sanoa onko laite hyvä vai huono. Bandiitilla ajoin yhden syksyn, neljä kesää ja yhden kevään ja se oli hyvä pyörä, ehdottomasti.

Burgman, hmmm.... toistaiseksi ei ole tullut esiin mitään sellaista, minkä takia tämä ei voisi olla hyvä skootteri. Kahtotaan.

Lainaus käyttäjältä: lehtijussi - 12.05.14 - klo:20:18
Jätä vaan noi kysymysmerkit "onnellisen" perästä pois. ;D
Ei ny sitten muuta ku höpinöitä Skootterini.com -iin aina ajeluiden välissä!

Sit kun mittarissa on 63 000, eli olen tolla 50t ajanut, lupaan jonkun sepustuksen laittaa, kirjoitus ei ole se mun juttu.

Tähän loppuun HiTec:lle pari kuvaa netistä oikeesta kyttä-skootterista. Eroa mun Purkkiin on melkoisesti.




400 Burgman, 09