Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia sr50Factory, nokeaa tulpan ja pätkii?

Aloittaja Eki, 08.07.18 - klo:13:10

« edellinen - seuraava »

Eki

Elikä kaksi viimeistä tulppaa ollut noessa tuo keskielektroni ja sen ympärillä oleva kierrejutun pää, itse kärki ollut ok värinen. Tämä tietysti aiheuttaa koneen laiskistumista ja ajoittaista nykimistä, heti kun vaihtaa uuden tulpan on kuin eri mopo, kiihtyy ja ei nyvi, saako liian vähän ilmaa, jos olen miettinyt että meneekö täysin sekaisin jos ottaa ilmanputsarista sen supistuspätkän pois? Vai mikähän tässä on syynä moiseen sillä uudella tulpalla toimii kuin uusi mopo aina noin 1000-2000km.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

Älä tee mitään muutoksia toimivan skotun ilmanputsariin.
Ehkä olisi sen männän, ja ehkä sylinterin vaihdon aika.
Jos ajat, männän ja sylinterin aivan finaaliin, saattaa mäntä tulla kurkkaamaan, kuka kaasuttaa  ;)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

Koko homma korjautui niin uskomatonta kuin se onkin, niin Prismasta ostetulla tankiin laitettavalla injektion clear litkulla. Ilmeisesti puhdisti myös tulpan noen ja mitä lie muutakin, minä putsasin ilmanputsarin, ei se likainen ollut mutta tulipahan taas puhdistettua.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

viisnelonen

#3
Lainaus käyttäjältä: Eki - 18.07.18 - klo:22:56
Koko homma korjautui niin uskomatonta kuin se onkin, niin Prismasta ostetulla tankiin laitettavalla injektion clear litkulla. Ilmeisesti puhdisti myös tulpan noen ja mitä lie muutakin, minä putsasin ilmanputsarin, ei se likainen ollut mutta tulipahan taas puhdistettua.

Muistatko vielä minkänimistä ko aine oli eli kenen tekemää ?

Ok, kiitti vaan.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Eki

Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.