Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggio fly 50 4t -07 variaattorin prikka ja variaattorin kopan avaaminen

Aloittaja valamet, 04.06.18 - klo:16:07

« edellinen - seuraava »

valamet

Hei. Asia on siis niin, että olisi tarkoitus saada toi otsikossa mainittu vakio skoba kulkemaan jossakin 60 kmh ympärillä, sillain että kortti ei tarpeen tullessa lähde. Variaattorin prikan ajattelin aluksi ottaa pois, mutta itse variaattorin kopan irti ottaminen on osoittautunut hyvin hankalaksi, sillä ainakin yksi pultti on katteiden takana aivan liian hyvässä piilossa. En ole myöskään varma, miten se lähtee irti ja pitäisikö siinä lähteä se musta asiakin mukana. Olisi mukava jos joku kokemuksellinen jakaisi tietonsa kiitos.

ps. tietääkö kukaan kuinka tarkkoja nuo nopeusmittarit tässä ovat.

jph

#1
Ota öljytikku pois ja nosta se musta osa pois edestä jos sitä tarkoitat,ja astinlaudasta takimmainen ruuvi auki että voit raottaa astinlautaa että saat ruuvin auki,siitä se lähtee auki,prikan otat pois kulkee 55km/h mittarin mukaan,eipä sitä enempää kannata viritellä . Mittari näyttää 2-3 km/h liikaa minulla.

Eki

Trafin mopo/moottoripyörä raja kulkee 65kmh, itsellä juurikin Maximissaan sen 65kmh. On parikin poliisia pysäyttänyt reissuilla mutta ei ole edes kokeillut, kysynyt vaan että millä olen varmistanut sen ettei ylitä sitä 65kmh, no kännykän GPS:llä, eikä Apriliassa tarvi mitään muuta kuin alkuperäinen 7mm:n rikka vaihtaa 3mm:n rikkaan. :)
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Coastside

Mittarit näyttää lakisääteisesti 4 kmh yli. Tavallisesti enemmän. Fillarin mittarilla saa tarkan nopeuden.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Sepi6

Tuo 2-3mm prikka varmistaa asian. Jos ja kun olet kirjaantunut sivustolle tuolta projekti osiosta löytyy kaikenlaista esim. http://skootterini.com/foorumi/index.php?topic=7621.0
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

valamet

#5
Kiitos näistä vastauksista musta homma oli edessä tosiaan.