Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Jarrupaloista

Aloittaja sympaatti, 07.04.15 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

sympaatti

Semmosta, että kun esim. Piaggio x9 jarrupalat maksaa alkuperäisosina n. 60€/pari ja Biltemassa vastaavaan kikottimeen 10.99€/pari, niin onko nuo Bilteman palat sen 6-kertaa huonompia, vai onko originalparts vain markkinointikikka?
Onko kokemuksia noista halpis-tuotteista?
elämä on ihmisen parasta aikaa... MN

A_sentaja

Kyllä minulla ainakin pilipalin hidastimen on kestäneet sen,minkä ns orkkisosa.. Ostettiin jopa kummipojan enduromoon sieltä liinat,eikä saanut niitä kesässä vielä sileäksi...:) Nuorilla tunnetusti on vähän riehakkaampi ajotyyli.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

viisnelonen

Kompromissikin on olemassa, ainakin hinnan suhteen. Itse hain Motonetista tuohon Hexaan.(aikoja sitten) Saattaa olla eri valmistajien tuotteita. Itse sain Ferodon palat ja maksoi noin puolet orggis osasta.
Katselin sieltä just paloja omaan piikkix9:iin kun näyttivät vanhat jo ohkaisilta.
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/1443/523374/moottoripyorat-skootterit/piaggio/500cc
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250