Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

90 cc Big Bore Kit 50mm + head cylinder Kymco Agility

Aloittaja pettynyt, 11.03.11 - klo:18:59

« edellinen - seuraava »

pettynyt

Onko kellään kokemusta niin sanotuista Big bore kiteistä! 90 cc Big Bore Kit 50mm + head cylinder Kymco Agility
saako näillä oikeasti tehoa? :P

tommi

50mm on 82cc ja 52mm on 89cc. Kyllä niillä vakioon verrattuna saa aika reippaasti tehoa, varsinkin jos kannessa on isommat venttiilit. Mutta laiskojahan ne edelleen ovat, verrattuna vaikkapa 2-tahtiseen jossa on 70cc pytty. Eli ei kannata odottaa ihmeitä. Huiput ei juurikaan nouse mutta kiihtyvyys paranee.

Coastside

Jossain lontoonkielisellä GY6 saitilla tyyppi taisi duunaa isomman gyyn 152 kantta 139 lohkoihin. Kun sen vaarnat ei ole samalla jaolla niin muuttuu mielenkiintoiseksi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

pettynyt

Ei siis löytynyt keltään moisista mitään kokemusta? No täytyy sitten itse kokeilla! :D

tommi

Lainaus käyttäjältä: pettynyt - 18.03.11 - klo:20:39
Ei siis löytynyt keltään moisista mitään kokemusta? No täytyy sitten itse kokeilla! :D

No juurihan tuossa edellä kerroin kokemuksista  :-\

Sen verran vinkkiä että suutin pitää olla vähintään #95-100 jottei mäntä sula pytyyn. Mulla meni kaksi mäntää, toiseen paloi reikä ja toisesta suli renkaat kiinni. Nyt on #100 suutin ja tuntuisi kestävän. Pienemmällä suuttimella ei voi ajaa muutenkaan koska kone nakuttaa reippaasti.

Mutta kuten jo totesin niin tehot ei ole mitään maata järisyttäviä. Mulla on vielä virinokkakin ja jää kuitenkin reippaasti kaksitahdeille, sekä huipuissa että kiihdytyksissä. Vakiokiinalaiset jää sentään taakse..

pettynyt

Lainaus käyttäjältä: tommi - 11.03.11 - klo:22:15
50mm on 82cc ja 52mm on 89cc. Kyllä niillä vakioon verrattuna saa aika reippaasti tehoa, varsinkin jos kannessa on isommat venttiilit. Mutta laiskojahan ne edelleen ovat, verrattuna vaikkapa 2-tahtiseen jossa on 70cc pytty. Eli ei kannata odottaa ihmeitä. Huiput ei juurikaan nouse mutta kiihtyvyys paranee.
En kyllä sun ekasta viestistäs mitään kokemuksia löydä :-\? Mutta yhtäkaikki nyt on pöydällä kyseinen sarja 24mm kaasarin ja nokan kanssa odottamassa asennusta! ;D onko tietoa minkä kokoiset on vakion venttiilit?

Espi

Lainaus käyttäjältä: pettynyt - 02.04.11 - klo:18:35
onko tietoa minkä kokoiset on vakion venttiilit?
Kymcosta en ole vielä kantta irrottanut, mutta pitäisi olla pako16.2mm ja imu18.6mm. Itsellä odottaa asennusta kansi, jossa pako 18.9mm ja imu 21.5mm.
Kyllä taksi porsaan kotiin ajaa. (Vanha Maskulainen sanaparsi)

Kymco Super 8 50 4-tahti

pettynyt

Noniin kyseinen sarja on kiinni mopossa avaramman pakoputken alkukäyrän kanssa :)Tänään tuli hiukan jo säätöajoa suoritettua ja tulos oli että kaasuttimen mukana tullut suutin(104)oli liian iso, itellä jemmassa ollut (90) taasen hitusen pieni? Mutta kyseisellä sarjalla saavutettiin se mitä haettiin eli jaksaa kiihtyä ja vetää mäet ylös puutumatta! Hiukan suuremman suuttimen kun hommaan niin eiköhän kulku ole kohdallaan ::)