Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kokemuksia Peugeot Satelis 500:sta?

Aloittaja Wanhapappa, 10.08.13 - klo:23:14

« edellinen - seuraava »

HiTec

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 05.04.15 - klo:19:13
Nykyisellä autolla pääsen 4,7 jos ajan tasan sataa vakionopeuden säätimen avulla.

Siinä hyvä henk.koht. tavoite, ajella sama pätkä ilman cruisea taloudellisemmin mitä cruise sen tekee. Itse olen tehnyt tuon useammallakin autolla aika helpostikin 8)
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

Vespister

Kyllä Vespan ajonautinto toppaa satasen vauhtiin. Koskaan en edes viitsinyt kokeilla, mitä se kulkee. Moottoriteillä Vespalla pärjää, kun köröttää sitä satasen mittarinopeutta ja pitää toisen silmän tiiviisti peilissä. Jos tulee takaapäin kaksipyöräisellä moottoritiellä päälleajetuksi, ei ambulanssilla ole kiirettä. Eipä ole moottoritiellä ajo Vespalla mitään juhlaa. Pakkopullaa lähinnä.

En tosin moottoripyörälläkään aja juuri koskaan yli satasen nopeutta. Tuulen humina alkaa olla jo epämiellyttävää kuunneltavaa kovemmassa nopeudessa, sillä oman Bemarini ( K 1200 RS) katteet nostavat pyörteet juuri kypärään. Ja mihinkäs mulla kiire olisikaan, sillä kaksipyöräisellä ajan oikeastaan aina huviajoa. Autoa en omistakaan, mutta vaimo lainaa omaansa tarvittaessa pakollisiin ajoihin.

Olen niin paljon skode/prätkä -ihminen, että autot koen emotionaalisesti täysin kuolleina kapistuksina.
Moottoripyörällä olen ajanut "tuppi nurin " viimeksi joskus 1980-luvulla. Ajokkina oli silloin saippuanliukas Suzuki RG 500. Siis se kaksitahtinen sataheppainen raaseri. Olipa vaarallisen tuntuinen peli muuten!

lirva

#152
400 xevo oli ihan jees motarilla. Hml tre työmatkaa kesäisin tulee sahattua. Joskus poispäin tulee hiljasempia pätkiä. Normi mersu bemari kaahareiden perässä pysyi ok. Tunnin jaksaa justiinsa polvet suussa istua xevossa.

Veikkaisin että aika lähellä tuo pösö asennon ja tehojen suhteen.

Sent from my SM-T325 using Tapatalk