Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kone kuumuu liikaa?

Aloittaja Skoba poju, 24.03.20 - klo:23:08

« edellinen - seuraava »

PappaSkootteri

Lainaus käyttäjältä: Skoba poju - 25.03.20 - klo:22:24
Pakko kysyä tämmöne: sinne mistä putki laitetaan moottoriin, viekö puolensentin rako moottorin ja putken välissä tehoja?
Nyt pitää jo ottaa popparit esiin ja seurata tätä keskustelua  ;D
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

Palosella


joni_k

alkaa menee mielenkiintoiseksi kyllä.. ;D veikkaan ettei aloittaja ainakaan ole noita kilsoja ajellut.. ;D vai voisko olla sittenkin että mittarin lukuvirhe ja olisi 10tkm kohta täynnä.. ite oon täällä kuullu ~60tkm ajetusta kiinalaisesta, korjatkaa jos olen väärässä?

tapiovuorent

Vaikka nyt ei varsinaisesti kuulu tähän ongelmaan ,niin. Aika tavallista ,että esim. mopojen myynti-ilmoitukseen kilometreiksi ilmoitetaan kaikki numerot mitä kilometrimittarista löytyy, siis myös sadat metrit.
Sehän on myyjälle vain haitaksi, ja voi ostajaa joissain tapauksissa hämätä. Onhan se eri , jos esim. 9000 km.ajettu mopo ilmoitetaan 90000 km.ajetuksi.Kun tarkkoja ollaan niin mittarilukemaa voidaan "käsitellä"suoraan , jos mittarissa ei ole satametriosoitusta , niitäkin on.
Satametriosoituksella olevissa mittareissa se viimeinen numero on yleensä eri värinen.

Skoba poju

Itse olen mittariin sen 20km ajanut. En ole mikään tietäjä siksi täällä olenkin ja apuja tarvitse.