Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vespa GTS 300ie abs asr tilattu

Aloittaja Remu, 04.11.14 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

oskuk

Onko 2016 jotenkin erilainen kuin 15? Meinaan vaan kun noista -15 luulisi saavan paremman kaupan?

Partanen

Kiitosta vaan. Azzurro 70 mulla on mielessä, se tämän vuoden juhlaväri.

Semmoisesta on paha vääntää kauppaa, mitä ei ole. Tästä videosta selviää aika hyvin muutokset, jotka tuli -14 malliin, eikä sen jälkeen kai muutoksia ole tullut:

https://youtu.be/UMgrkbvirVA

Olikos meistä kellään kokemusta Piaggio Multimedia Platform:ista, eli PMP:

https://youtu.be/khed-yqm7Fk

https://youtu.be/DkCKGVrvhK0
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Partanen - 17.02.16 - klo:15:44
Kiitosta vaan. Azzurro 70 mulla on mielessä, se tämän vuoden juhlaväri.

Semmoisesta on paha vääntää kauppaa, mitä ei ole.

Sininen löytyi:

http://www.nettimoto.com/vespa/gts/1759578

Partanen

#108
Ohjekirjasta sain käsityksen, että lämpömittaria ei ole. Kylmillä keleillä se on selvä puute. Varoitusvalo sentään löytyy. Mittaristo on kyllä muuten edellistä tyylikkäämpi.

Lisäys: Taikka tolla PMP:llä konelämmöt kyllä näkyisi. Se täytyy laittaa kyllä harkintaan, ehkä hankintaan.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

viisnelonen

Puute se on kesälläkin, esim jatkuvasti puolilämpimänä käyvä moottori on huono juttu. Tai ehkäpä siellä on merkkivalo sillekin ?
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

pugt200

#110
Tuossa vertailussa 2015 vs 2014 puhutaan nopeusmittarista. Onko nykyinen realistisempi? Vanhalla sai mittariin 140 jopa 145. Mites nyt? Todellinen huippu lienee edelleen 118 - 122.

Jotenkin kun tuota esittelyä katsoo...niin kuume nousee. Tuo pitäisi kyllä oikeesti taas hankkia.

Partanen

#111
Osta osta osta.  :)

Juu varoitusvalo ylilämmölle sentään löytyy. Tilannehan on ollut sama tietääkseni Vespa Gtv:ssä aina. Eli ei mittaria, mutta merkkivalo. Ja öljyllehän saa lämpömittarin Sip scootershopista, tai on ainakin saanut. Semmoinen joka tulee öljytikun paikalle. Jos jotain tietoa koneen lämmöstä tahtoo.

Mun mielestä ne sanoi tossa videossa, että nopeusmittari olisi entistä tarkempi. Vai kehuiko ne sitä mittaria yleisesti, en muista. Se ainakin oli yhtenä parannuksena, että kellon paristoa ei enää tarvitse vaihdella kahden vuoden välein, kun saa virtansa akusta.

Tää koeajoraportti vähän hämmentää:

http://www.motorcycle.com/manufacturer/vespa/2014-vespa-gts-300-super-abs-review-first-ride.html

Siitä vois saada käsityksen, että uudessa on enemmän tehoja käytettävissä koko kierrosalueella. Toisaalta, saattavat verrata muihin kenties pienempiin Vespan koneisiin verrattuna. Vai miten te tulkitsette?
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Submariner

Kyllä nopeusmittari taitaa tarkempi olla, taitaa olla noin 125 km/h mitä olen mittariin parhaimmillaan saanut. Em oikein muista mitä ex 300GTS kulki, mutta varovaisesti tekisi mieli sanoa, että tuo uusi ja uusitulla ruiskulla on jonkin verran ikään kuin ärhäkämpi. Mulla viime syksynä kun pakoputken tiiviste kulahti jo 4000 km ajon jälkeen, niin sen huomasin, että kulki jonkin verran paremmin kun oli "hengittävämpi" pako puoli......siksi ostinkin Remus Dual Flow putken.
Vespa GTS300 -  2023

Partanen

Mun -11 ja -13 malliset kolmesataset on hyvissä olosuhteissa ottaneet mittariin vähän alle 140 km/h, jossa alkaa kierrosrajoitin katkoa menoa. GPS-nopeutta en muista, mutta jossain 125 paikkeilla se saattoi olla.

Mutta nekö uusivat ruiskua ABS-malliin? Tai että voisi olla eri ohjelma? Ei hullumpaa. Tosin, -13 mallissa ruiskuyksikön kansi on muovia, kun vielä -11 mallissa se oli alumiinia. Että muutoksia tulee, vaikka eivät niitä kovin mainosta.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

pugt200

LainaaThe 278cc Single is claimed to produce 21.2 horsepower at 7500 rpm, while a peak of 16.4 ft-lb of torque is available at 5250 rpm. It has more oomph all over its register than previous models.

The Vespa GTS has superb acceleration for a scooter, and its midrange has been improved compared to previous models. Twist the grip and there's enough to overtake cars even at speeds above 60 mph.

Eiköhän tuossa puhuta GTS:n edellisistä malleista/versioista.

Submariner

Joo kyllä siinä edellisestä versiosta puhutaan, eli mun pers dyno oli oikeassa. Partanen, jostain netin syövereistä löysin kuvan missä oli kuvat uuden päivitetyn GTS300 ja edellisen version ruiskuista ja päällisin puolinkin vallan eri näköinen, aika monet kohdat GTS300:saa on päivitetty .....ulkonäössä vain jokunen joskin kiva muutos.
Vespa GTS300 -  2023

oskuk

Ei mun kolmisatanen mene kuin sen 115km/h, mutta mitä mittari silloin näyttää, sitä en muista. Uuden mallin ripeytyminen olisi positiivista, mutta uskon kun näen ;-)

Partanen

Varmaan ABS/ASR tuo muutoksia ruiskuyksikköön, joskun se on edelleen kaasuläppäkotelon yhteydessä. Vaan voisiko Quasar-koneesta saada jotenkin entistä enemmän tehoa, tai laajempaa käyttöaluetta? Sitä vähän epäilen. Ja jos tuleva koeajo sen todistaa, niin aina tyytyväisempi olen uuteen hankintaani. Pessimisti ei pety, ja siltä pohjalta en odota suuria.  :)
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Partanen

Piti ihan kaivaa Scootering lehden numero esiin, jossa kerrottiin uudesta (-14) Gts:stä. Monet muutokset listattiin, mutta moottorin kerrottiin säilyneen entisellään.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

JakeS

Nyt kun olen pari vuotta ollut pois skootterikuviousta niin onko tätä piaggiossa olevaa 350 konetta asennettu jo vespan malleihin ? Itselläni oli juuri tuolla moottorilla varustettu beverly ja oli kyllä loistava moottori.
Luulisi tuon sopivan gts-vespaankin ja viihtyvyys suuremmillakin teillä lisääntyisi.
Kotarilla mennään....
Mv Agusta brutale dragster rr