Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Gilera GP 800

Aloittaja Kone, 22.10.12 - klo:21:58

« edellinen - seuraava »

pugt200

Nexus on Piaggion koneilla ja ajettavuudeltaan parhaasta päästä. Jos GP800 tuulisuoja ei ollut riittävä, voi Nexus olla vielä viimaisempi. Beverlyn 350 cc on myös kapea ja reilusti rivakampi kuin 300:nen. TMax on hieno ja laadukas mutta kallis. Pösön isoja voi saada halvalla ja niissäkin on Piaggion koneet mutta laadukkaammat muut komponentit ja työn jälki on myös hyvää.

Kone

Toivottavasti kelit lämpee edes pikkasen, kun käyn 15pv tienoilla hakeen omani pois. Junalla sinne ja sitten n. 400km ajoa takaisin kotiin. Tuuli aika kovaa tänäänkin, niin mieli tee semmosessa myterissä ajella.

Olis ees muutaman asteen yli 10c lämmintä.

JakeS

Lainaus käyttäjältä: Kone - 01.05.13 - klo:18:43
Toivottavasti kelit lämpee edes pikkasen, kun käyn 15pv tienoilla hakeen omani pois. Junalla sinne ja sitten n. 400km ajoa takaisin kotiin. Tuuli aika kovaa tänäänkin, niin mieli tee semmosessa myterissä ajella.

Olis ees muutaman asteen yli 10c lämmintä.
Onneksi olkoon. Taidatkin olla tämän palstan ainoa GP:n omistava. Minun kohdallani jäi haaveeksi, mutta täytyy ensi keväänä joku niistä haaveista (joita on jo kertynyt läjäpäin) toteuttaa.
Kotarilla mennään....
Mv Agusta brutale dragster rr

Kone

Lainaus käyttäjältä: JakeS - 02.05.13 - klo:15:34
Onneksi olkoon. Taidatkin olla tämän palstan ainoa GP:n omistava. Minun kohdallani jäi haaveeksi, mutta täytyy ensi keväänä joku niistä haaveista (joita on jo kertynyt läjäpäin) toteuttaa.

Niin, en tiedä? Pasilassa junan vaihto aikaa 1min siitä sitten Tapiolaan. Perkee ollen. Enhän minä oo Tsahdissa käyny aikoihin. Kaipa tuo konnari neuvoo?


User

Tapiolaan ei mene junanrataa.

Kone

E-junalla Espooseen sitten :)

pekpel

Mene vaan Hesan rautatieasemalle junalla
Kävelet maan alla Kamppiin ja sieltä niitä dösiä meneekin Tapiolaan useita..

Espoon keskuksesta pääsee Tapiolaan paljon huonommin..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Kone

Jep jep. Myyjä tulee hakemaan asemalta. :)

Kone

Huomenna lähtee Pendoliino Kuopion asemalta 5:35 ja saapuu Helsinkiin 9:48 jos, jo puoleltapäivin pääsis ajelemaan takasin Kuopioon ois hyvä.

Kelin pitäisi olla poutainen.

JakeS

Lainaus käyttäjältä: Kone - 07.05.13 - klo:09:51
Huomenna lähtee Pendoliino Kuopion asemalta 5:35 ja saapuu Helsinkiin 9:48 jos, jo puoleltapäivin pääsis ajelemaan takasin Kuopioon ois hyvä.

Kelin pitäisi olla poutainen.

Ensikokemuksia odotellaan  :) Toivottavasti muistit ottaa ketjurasvapurkin mukaan. Jos et niin minulla on pari isompaa purkkia täällä Vantaalla haettavissa ilmaiseksi  ;D
Kotarilla mennään....
Mv Agusta brutale dragster rr

Kone

Väsynyt, mutta melkein onnellinen. Siks, kun väsyttää.

Juu. Iloinen mustalaismusiikki otti meidät vastaan Helsingin rautatieasemalla n. klo 10 Juna oli tietysti myöhässä jo Kuopiossa ja paikat oli jo valmiiksi puuduksissa, kun Helsinkiin tultiin. Muutenhan tuo on suht nopea tapa ja vaivaton ja vielä halpa 35e Kuopio -Helsinki, alennuksineen.

Gileramies oli meitä vastassa ja siitä Tapiolaan pyörää katsomaan. Ihastuin heti, kun laittoi koneen pyörimään, jo siihen saundiin. Matalaa murinaa. Koeajo lenkki oli oikeastaan muodollisuus, mutta pitihän se tietysti ajaa. Pikkusen hanaa, niin vaihtuu maisema ja vääntöäkin löytyy, mulle ainakin ihan riittämiin. Tilava, ja mukavan matala ajoasento ja jousitusta ei turhaan oo kehuttu. Ajoin reilut 400km ja ohitukset maantiellä ja motareilla tapahtu sujuvasti. Vähintäänkin.

Ainut miinus on melu. Piaggiossa on parempi pleksi vai mikä tuulilasi liene. Satasen vauhdissa Piaggiolla kuuluu vain renkaitten suhina. Tuossa Gilerassa ihan helvetinmoinen melu, jo paljon pienimmissäkin vauhdeissa. Oli kyllä melkoinen tuulikin, mutta tokkopa se pelkästään siitä johtu. Pitäskin katsoa jostain saako mistään parempaa tai korkeampaa tuulilasia? Nyt ei jaksa. Kun se unikin jäi aika vähiin. 30km ennen Kuopioo kramppas vasen käsi. piti pysähtyä.

Näin 400km "koeajon" jälkeen olen tyytyväinen Gileraan. Bensaakin oli tankissa reilusti yli puolet. Matkakassa helpotusta :)

JakeS

No perskules. Laitahan kuvia kehiin kun väsymyksestäsi tokenet (minun puhelimeni ei tänään soinut tuusmotorin toimesta että uusi beverly olisi noudettavissa. Taitaa siis jäädä ensi viikkoon jos mökille lähden).
Onnittelut uudesta kulkupelistä. Kunhan kerkiit tutustua paremmin niin kerro kuinka jousitussysteemi on takahaarukkaan rakennettu ja että onko siellä modausmahdollisuutta hieman tonttiin laskemisen suhteen.
Kotarilla mennään....
Mv Agusta brutale dragster rr

kaahonen

#42
Jep tämä kiinnostaa myös minua. Voisikohan sitä tulla oikein paikan päälle katsomaan kun ilmeisesti asut kuopiossa?
Ei mopolla mahottomia

Kone

#43
Monojousi satulan alla olevan 5 eri säätömahdollisuudella, kun pikaisesti katsoin.

Kuopiossa asutaan ja voi tulla katsomaan, jos haluaa.

[/URL]][/img]

JakeS

Komea peli. Itseasiassa juuri samanlainen kuin koeajamani yksilö jammu-centterissä. Takalaukku on melkein pakollinen varuste koska penkin alla oleva tila on hyvin vaatimaton.
Onnistuukihan tuota madaltaa?  kiinnostaa kuinka iskari on takana suunniteltu. X10:ssä takaiskariin on aika helppo tehdä sovitepala alaosaan jolla kiinnitystä saisi hyvinkin laskettua ja ajokorkeutta tiputettua. Valitettavasti kavennus ei onnistu kovin helposti  :)
Kotarilla mennään....
Mv Agusta brutale dragster rr