Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia leonardo 125 variaattorin huolto ja kaasarin vaihto

Aloittaja kojo83, 03.04.13 - klo:15:30

« edellinen - seuraava »

viisnelonen

Toivotaan että saat pian kuntoon ja pääset ajoon. Paljonko sun leonardilla on jo ajettu (mittarissa) ?
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

kojo83

#61
En musta tarkkaan mutta alle 11000km, ostin sen viime kesänä ja silloin oli ajettu 9600km

kojo83

Minkälainen homma on vaihtaa vesipumppu tuiohon koneeseen?
Oma kone nyt sitten menee vaihtoon, kampiakseli tarvitsisi vaihtaa, joten halvempi vaihtaa kone. Löysin yhden joka on muuten kunnossa, mutta vesipumppu sökönä, omassa se olisi ehjä.

Midland

Ei kai siinä muuta kuin soitellen sotaan-ainakin autoissa vesipumppu on vaan pari ruuvia auki ja vaihtoon-mikä siinä edes kuluu? No ei saa öljyä.  Tossa vaan on siis monta laitetta:vesi,öljy ja bensapumppu-jos on sama moottori kun mulla. Etu-kun voi yks kerralla vaihdella-ja harmi, kun on niin monta. Sulla on ne räjäytyskuvat-mä luulen et on ihan helppoo kun löydät sen paikan. Mikä näis on, et kun on ajettu vähän, niin ongelmaa tulee. Vai just se? Mut kuten kaikissa-kun vaan säännöllisesti huoltaa ja hoitaa-kyllä pärjää. Harmi etten voi neuvoo mitään-61000km nyt mittarissa ja venttiilit säätämättä-perushuollot vaan. Jos sä jatkat vielä ton kanssa, niin enemmän mä kysyn sulta neuvoo! Tsemppiä-mulla 20000km ilman ongelmia vanhalla!