Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aeroxiin lämpömittari

Aloittaja Matteuss, 03.04.17 - klo:21:05

« edellinen - seuraava »

Matteuss

Iltaa, ja pitkästä aikaa taas kyselemässä. Roxiin haluttaisi lämpömittari laittaa veden lämpöä ajatellen, voisi estää keittämisen. En halua laittaa 40euron stage6- lämpömittaria, joten kysymys kuuluu: Voiko roxiin laittaa auton vedenlämpö mittarin? Pitääkö kannen anturi vaihtaa erilaiseen? Onko kellään kokemusta?

A_sentaja

Mittarin ja kannen anturin välille kun modaat liittimen niin mikäs estäisi, minulla oli myös jossain vaiheessa auton läpömittari kiinni, kun roxin oma näytti mitä sattui.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Matteuss

Lainaus käyttäjältä: A_sentaja - 04.04.17 - klo:07:46
Mittarin ja kannen anturin välille kun modaat liittimen niin mikäs estäisi, minulla oli myös jossain vaiheessa auton läpömittari kiinni, kun roxin oma näytti mitä sattui.
Miten modasit sen lämpötila-anturin ja mistä ylipäätänsä sait sopivan, sillä tuntuu että niissä kympin maksavissa ei tule mitään anturia mukana. Käykö roxin oma lämpötila-anturi sellasen halvan auton lämpötilamittarin kanssa?

jebbebabba

Tuli hommattua sellainen stage6 lämpömittari, niin mitä se saisi maksimissaan näyttää? Anturi on laitettu siihen kannessa olevaan paikkaan.

Coastside

Kunhan se ei ala keittämään, se on sopivan kuuma. Tarvikeanturi voi näyttää eri kuin alkuperäinen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

aerox2012

Itellä liikkunu pahimmillaa 80-90 asteissa ilmajäähy koneilla mut sanoisin et siinä on aika lailla raja ollu itellä että hillinny vähän kaasua. Nestejäähyä en oo saanu vielä rikki lämmöllä tai lähellekkään noita lämpöjä, asutaanhan me kuitenkin Suomessa  ;) . Riippuu tosin kuinka tehokas vehe kysees veljen ja mun yhteises high endi roxi projus pysyy lämmöt 55-60 vaikka kiertääki sen 14000+ RPM  ;D  Rupee teho hävikkinä näkymää nois high endeis jos menee noitte lämpöje yli.
Ja huomioi todellakin se, että mittariin ei voi aina luottaa +-10 mittarista yleisenä sääntönä ollu itellä. Olkoon kyse nopeudesta taikka bensasta prosentteina