Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

ihanat p...skovat lintuset

Aloittaja nelitahti, 05.08.07 - klo:22:17

« edellinen - seuraava »

nelitahti

kylläpä nuo linnutki tykkääpi skootterista kun ihan asiakseen käyvät päälle rapomassa  >:(
parhaimmillaan ovat kaksin kappalein asioillaan!!
ei huvittais ostaa pressua ja joka kerta viritellä paikoilleen,
noin niinkuin lintusten takia... :(
siis mikä neuvoksi?
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

Samppa

Linnut on lintuja  ;D.

Noh... ainakin penkin päälle voi heittää vaikka muovipussin, tai vanhan räsymaton palasen. Helppo heittää pois kun lähtee ajoon. Eipä niitä lintuja oikein siitä muuten pois saa. Voithan maalata mopoon linnunpelättimen kuvan, tai kokeilla laittaa vaikka foliosuikaleita roikkumaan ohjaustangosta ;).
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

FrozenCorpse

Kyllä nuo paskoo munki menopeliin jos sille tuntuu.. Ei siis kivaa, mutta en mäkää jaksas mitää pressuj alkaa virittelee koko ajan.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Partanen

Maapallon halaajat vaviskaa! Mun puolesta kaikki linnut saisi ampua!  ;D

En ymmärrä mitä niillä on mua vastaan. Joka ikisen vekottimen päälle ne on sontineet. Ja silloin kun mulla oli vene, niin olen varma, että sen päälle kävi sontimassa strutsi, taikka joku muu samaa kokoluokkaa oleva höyhenkasa.

(Kiitos ja anteeksi)  ;)
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Baotian

Mulla on skootteri enimmäkseen tallissa parkissa, sinne eivät linnut pääse ja toistaiseksi kauppareissuillakin linnut ovat kiertäneet kaukaa.

Olisiko mopon värillä jotain tekemistä asian kanssa ? Omani on syvän sininen.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Juni - 06.08.07 - klo:20:42
Olisiko mopon värillä jotain tekemistä asian kanssa ? Omani on syvän sininen.

Ainakin tollanen valkoinen lokinpa*ka näkyy melko hyvin mustissa katteissa...  :o
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Baotian

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 06.08.07 - klo:23:27Ainakin tollanen valkoinen lokinpa*ka näkyy melko hyvin mustissa katteissa...  :o

Piti sanomani: ovatko linnut mieltyneet erityisesti joihinkin väreihin täsmäiskujensa kohteena?

Samppa

Varmaan sellainen, joka erottuu hyvin ilmasta käsin, mutta ei ole pelottava.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Baotian

Vaalea metallihohtosininen auton pinnassa oli just linnunp*skamagneetti, näkivät ilmeisesti heijastuksen itsestään ja tervehtivät. ;D

Partanen

Toi linnunsonta on huono homma maalipinnallekin. Ajan myötä se polttaa maaliin jäljen. Jos sitä yrittää paperilla, taikka rätillä poistaa, niin taas jää jäljet, kun sonnan seassa on hiekkaa. Eli se pitäisi mahdollisimman nopeasti saada pois, ja mieluiten reilulla vedellä.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

sstu

Jokin joo noissa skoottereissa tuntuu lintoja kiehtovan : D Aika usein saa huomata et taas on käyny linnut p*skomassa mun aarteen päälle. Perhana. Ja niitä on oikeen mukava sit pestä pois.
Junan alle mahtuu kaksikin.

tero1969

Eipä ole lokit paskonut mun skootterin päälle  ;D Mutta kertahan olisi sekin kun skootterin penkissä tai katteissa olisi paskaa nähty ei niin ei  ;D

nelitahti

Lainaa
Mutta kertahan olisi sekin kun skootterin penkissä tai katteissa olisi paskaa nähty ei niin ei  ;D
Lainaa

no,noloahan se kuskin penkillä oliskin... ;D
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

A_sentaja

Laitanpa itsekkin jotain kun on mielenkiintoinen aihe... Minulla on avoin liiteri-autotalliyhdistelmä johon joka vuosi on herra ja rouva tulppu tehnyt pesänsä kasvattaen siellä jälkikasvuaan. Ja olen havainnut seuraavaa...
tallissa on skootteri, polkupyörä sekä välillä enduropyörä.
Vaan skootteriin ne pannahiset tyhjentää sen suolenmutkansa, joten olisiko tuo väri määräävä tekijä????
skoba nimittäin sini-musta, ja pyörä alu-hopea ja enska puna-valkoinen...
Se jokin siinä on... :)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Kenzy

Meillä on tällä hetkellä skootteri katetussa puoliavonaisessa ulkovarastossa, johon kyllä lokit pääsee, ja vettäkin on lähellä, mutta eivät ole vielä bonganneet tuota ;)
Baotian BT49QT-12 vm. '07