Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

2-tahti bensiinin sekoittaminen...

Aloittaja kkossc2, 27.04.16 - klo:10:22

« edellinen - seuraava »

MORPA

Alkuperäinen putki tuossa on ja egr tms. löytyy, katalysaattorista en tiedä. Hukkaputken ajattelin kyllä tukkia ja aluksi myös tuon egr:än, mutta sittemmin ajattelin jättää egr-venttiilin paikoilleen, kai se tuota hajua ainakain vähentää?

Pienkonebensiinillä noi muut kakstahdit toki haisee, mutta aivan erilaiselle. Samoin myös nelitahdin pakokaasut haisee erilaiselle niihin tarkoitetulla pienkonebensiinillä, siksi aloin miettiä onko kakstahdin hajussa sittenkään se öljy niin merkittävässä asemassa, vai huonohko palamistapahtuma?
Liikennesika.

konenikkari

Yleensä huono palotapahtuma ja moottorin käynti, yli tai aliämmöillä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

kääkkä

Mulla Vivacity koneen ollessa kylmä lykkää valkoista savua , mutta lämmettyään eipä juuri savua erotu.

MORPA

Tämä minun laite kyllä savuttaa todella kovasti, varsinkin lämmettyään. Mä vähän luulen, että nyt kun vekotin on saatu jotenkuten säätöihin, niin polttaa lämmettyään vanhoja öljyjä putkesta. No öljymäärä voi tietty olla aika reilu jos tuoreöljyvoitelu toimii kun on 2T bensaa myös tankissa, itte sotkettua ja valmista Nesteen tuotetta sikin sokin sekaisin. Ei tota nyt kunnolla pääse lämmittelemään, naapurit kattoo ehkä vähän kieroon jos yli kymmenen minuuttia päristän tossa kadulla kauhees linttees, ja koko katu on täynnä pahanhajuista savua :D

Kyllä vesijäähdytteisen pitäisi käydä oikean lämpöisenä, se kai se ainoa etu on ilmajäähyyn verrattuna? Uuusi termostaattikin on, ja ei ihan heti ala jäähdytin ja letkut lämpiämään, mutta kun alkavat niin lämpenenvät kyllä sitten kunnolla.
Liikennesika.