Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Agility 50 4t kasari vaivaa

Aloittaja Stade, 12.05.19 - klo:15:23

« edellinen - seuraava »

Stade

Elikkä ei lähde käyntiin kun  kalvo/luisti pois. Ei saa bensaa, onko tästä mennyt tuo kalvo huonoksi?

joni_k

eikai nää ilman kalvoa toimi..venyttelet sitä kalvoa jos on reikä jossakin ei toimi. onko se turvonnu sitten?

Stade

Ei se ainakaan pahasti ollut turvonnut. Ehjä oli kun hypistelin sitä. Niin, vika tuli yön aikaan itekseen

Sepi6

alipaine hana oireilee on mun veikkaus
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

Coastside

#4
https://www.youtube.com/watch?v=YrJQ8AX_2OM

Video on hyvä verraten moniin joissa runnotaan ja läträtään ja höpötetään. kaasari tosin on käyttämätön.

Vastaava kaasari jossa myös kalvoja, jotka yleensä ei vaikuta käynnistykseen. Käynnistykseen vaikuttavat tyhjäkäynti ja ryyppypiirit sekä kiihdytyspumppu jos se on. Noihin vaikuttaa bensapinnan korkeus joka selviää läpikuultavalla letkulla pohjapropusta asetettuna ylös ja sen hana auki. Virtauksen tankista tarkistaa asettamalla  letku astiaan ja imemällä hana auki alipaineletkusta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Stade

Ettepä ikinä arvaa mistä vika löytyi. Ilmanputsarin kotelo oli aivan täynnä vesiöljybensaa, tiedä sitten mikä tuon on aiheuttanut. Pitää ostaa uusi suodatin. Virijavara ei vissiin ole toiminnassa enää?? Oisko muuta hyvää paikkaa vinkata?

Coastside

Minulla oli kerran sama ongelma.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Stade

Mopokellarista tilasin narakun suotimen

tapiovuorent

Vinkiksi kaikille: Kaikkia osia ei tarvitse tilata.
Paikallinenkin liike voi auttaa. Esim. Motonetista löytyy jonkinverran 2-pyöräisten osia .
Viimeksi hain Kymco Agilityn 4-tahti , ilmansuodattimen . Eipä tuo muualla ollut sen halvempi.

Motonetin liikkeitä on melko runsaasti suomessa. Toimiihan tuo kyllä myös nettimyynnissä.

MORPA

Mä hain agilityyn hihnan, Gates oli merkki. Kiinalaisia siannahasta tehtyjä sais halvemmalla, mutta en tiedä onko siannahka tai joku sattumalta kinukin käsiin osunut sitkeähkö materiaali tähän käyttöön kelvollista, ehkä on, ehkä ei.
Liikennesika.

joni_k

oon miettiny samaa onko toi gates sen parempi mitä kiinalainen hihna. täytyy ehkä pistää pari perushihnaa tilaukseen ja kokemus sen sanoo sitten miten kuluu.

jwalk

Gatesia olen tilannut. Kiinasta.

MORPA

Lainaus käyttäjältä: Stade - 13.05.19 - klo:19:16
Ettepä ikinä arvaa mistä vika löytyi. Ilmanputsarin kotelo oli aivan täynnä vesiöljybensaa, tiedä sitten mikä tuon on aiheuttanut. Pitää ostaa uusi suodatin. Virijavara ei vissiin ole toiminnassa enää?? Oisko muuta hyvää paikkaa vinkata?

Siellä ilmanputsarikotelon alla pitäis olla sellanen letkun pätkä joka on tulpattu. Vetinen mönjä kertyy sinne ja sen tulpan irrottamalla se valahtaa pois. Jostain syystä semmosta sinne kertyy ja valmistaja on sen huomannut ja lisännyt tämän umpisuoleksi kutsumani osan jonka kautta sitä mönjää saa pois.
Liikennesika.